20160127

【和訳】Adele - Send My Love (To Your New Lover)

(アルバム"25"より)

Just the guitar, okay cool
ギターだけちょうだい
オーケイ
いいわ

This was all you, none of it me
You put your hands on, on my body and told me
You told me you were ready
For the big one, for the big jump
I'd be your last love everlasting you and me
That was what you told me
全部あなたが悪いのよ
わたしに非はないわ
あなたが手を付けたのよ
あなたはわたしの体に手を触れて
言ったわよね
覚悟はできてるって
大きいヤツに
大ジャンプに挑む覚悟があるって
わたしはあなたの
最後の恋人になるはずだった
わたしとあなたは永久だって
あなた そう言ったわよね

I'm giving you up
I've forgiven it all
You set me free, oh
あなたを諦めることにするわ
もう全部許したわ
わたしを自由にしてちょうだい

Send my love to your new lover
Treat her better
We've gotta let go of all of our ghosts
We both know we ain't kids no more
Send my love to your new lover
Treat her better
We gotta let go of all of our ghosts
We both know we ain't kids no more
新しい恋人に
わたしから 愛を伝えてちょうだい
彼女のことは もっと大事にしてあげてね
わたしたちは
わたしたち自身の亡霊を
手放さなきゃいけないの
お互いにもう
子供じゃないって分かってるから
新しい恋人に
わたしから愛を伝えてちょうだい
彼女のことは もっと大事にしてあげてね
わたしたちは
わたしたち自身の亡霊を
手放さなきゃいけないの
お互いにもう
子供じゃないって分かってるから

I was too strong you were trembling
You couldn't handle the hot heat rising
Baby I'm so rising
I was running, you were walking
You couldn't keep up, you were falling down
Mmm there's only one way down
わたしは強すぎた
あなたは脆すぎた
上昇する熱気は
あなたの手には負えなかった
ベイビー
わたしは前途有望なのよ
わたしは走っていた
あなたは歩いていた
あなたはわたしについてこれなくて
転びそうになってた
先には下り坂しかない

I'm giving you up
I've forgiven it all
You set me free, oh
あなたを諦めることにするわ
もう全部許したわ
わたしを自由にしてちょうだい

Send my love to your new lover
Treat her better
We've gotta let go of all of our ghosts
We both know we ain't kids no more
Send my love to your new lover
Treat her better
We gotta let go of all of our ghosts
We both know we ain't kids no more
新しい恋人に
わたしから 愛を伝えてちょうだい
彼女のことは もっと大事にしてあげてね
わたしたちは
わたしたち自身の亡霊を
手放さなきゃいけないの
お互いにもう
子供じゃないって分かってるから
新しい恋人に
わたしから愛を伝えてちょうだい
彼女のことは もっと大事にしてあげてね
わたしたちは
わたしたち自身の亡霊を
手放さなきゃいけないの
お互いにもう
子供じゃないって分かってるから

If you're ready, if you're ready
If you're ready, I am ready
If you're ready, if you're ready
We both know we ain't kids no more
No, we ain't kids no more
あなたに覚悟があるなら
わたしも覚悟はできてる
あなたが心を決めたなら
わたしも心を決めたわ
わたしたち お互いに
もう子供じゃないって分かってる
もう子供じゃないのよ

I'm giving you up
I've forgiven it all
You set me free, oh
あなたを諦めることにするわ
もう全部許したわ
わたしを自由にしてちょうだい

Send my love to your new lover
Treat her better
We've gotta let go of all of our ghosts
We both know we ain't kids no more
Send my love to your new lover
Treat her better
We gotta let go of all of our ghosts
We both know we ain't kids no more
新しい恋人に
わたしから 愛を伝えてちょうだい
彼女のことは もっと大事にしてあげてね
わたしたちは
わたしたち自身の亡霊を
手放さなきゃいけないの
お互いにもう
子供じゃないって分かってるから
新しい恋人に
わたしから愛を伝えてちょうだい
彼女のことは もっと大事にしてあげてね
わたしたちは
わたしたち自身の亡霊を
手放さなきゃいけないの
お互いにもう
子供じゃないって分かってるから
Categories:

0 comments:

コメントを投稿