20131111

【和訳】Taylor Swift - A Place In This World

(アルバム"Taylor Swift"より)

I don't know what I want
So don't ask me
Cause I'm still trying to figure it out
Don't know what's down this road
I'm just walking
Trying to see through the rain coming down
自分の望みが何なのかも知らない
だから聞かないで
今はまだ 探している最中
道の途中に何があるのかは分からない
ただ前へ歩いてる
降りしきる雨の向こう側を見透かそうとしてる

Even though I'm not the only one
Who feels the way I do
こんな思いをしてるのはわたしだけじゃない
だけど一体誰が同じ気持ちでいてくれるの?

I'm alone
On my own
And that's all I know
I'll be strong
I'll be wrong
Oh but life goes on
I'm just a girl
Trying to find a place in this world
わたしはひとりぼっち ひとりきりで歩いてる
それしか分からない
いつか強くなる
間違いを犯しながら
それでも人生は続いていく
わたしはただの女の子
この世界で居場所を探してる

Got the radio on
My old blue jeans
And I'm wearing my heart on my sleeve
Feeling lucky today
Got the sunshine
Could you tell me what more do I need
ラジオをつけて
古いブルージーンズに脚を通す
心を全開にして
今日の幸運をかみ締める
お日様が出ている
他に必要なものがある?

And tomorrow's just a mystery, oh yeah
But that's ok
明日は謎のまま
でもそれでいいの I'm alone
On my own
And that's all I know
I'll be strong
I'll be wrong
Oh but life goes on
I'm just a girl
Trying to find a place in this world
わたしはひとりぼっち
ひとりきりで歩いてる
それしか分からない
いつ か強くなる
間違いを犯しながら
それでも人生は続いていく
わたしはただの女の子
この世界で居場所を探してる

Maybe I'm just a girl on a mission
But I'm ready to fly
わたしはただの女の子
任務を課せられてる
だけど離陸の準備はできてる

I'm alone
On my own
And that's all I know
I'll be strong
I'll be wrong
Oh but life goes on
I'm just a girl
Trying to find a place in this world
わたしはひとりぼっち
ひとりきりで歩いてる
それしか分からない
いつか強くなる
間違いを犯しながら
それでも人生は続いていく
わたしはただの女の子
この世界で居場所を探してる

Categories:

0 comments:

コメントを投稿