20131111

【和訳】Amy Winehouse - Addected

Tell your boyfriend next time he around
To buy his own weed and don't wear my shit down
I wouldn't care if Bre would give me some more
I'd rather him leave you then leave him my dro
あんたの彼氏に伝えてよ
次にたずねてくる時には
自分でハッパを買ってきてって
わたしの分を盗まないでよって
ブレーが上物をくれるとしても
そんなのどうでもいい
あいつにわたしのハイドロを預けるくらいなら
いっそあんたと別れてほしいくらい

When you smoke all my weed man
You gotta call the green man
So I can get mine and you get yours
わたしのハッパを吸い尽くしたなら
売人に連絡してよ、そうすれば
わたしもあんたも自分で自分の分を買えるでしょ

Once is enough to make me attack
So bring me a bag and your man can come back
I'll check him at the door make sure he got green
I'm tighter than airport security teams
一度だって許せないの
わたしのパックを返しなさい
そうしたらあんたの男もまたここへ来ていい
そして玄関であいつがブツを持ってるか確認する
わたしは空港のセキュリティチェックより厳しいわよ

I'm my own man so when will you learn
That you got a man but I got to burn
Don't make no difference if I end up alone
I'd rather have myself a smoke my homegrown
It's got me addicted, does more than any dick did
わたしの主人はわたし自身なの
いつになったら分かってくれるの?
確かにあいつはあんたの彼氏だけど
イライラしてたまんないわ
孤独になったって 今と大して変わらない
自家栽培のハッパで寛ぐ方が楽しいかもね
魅了されちゃったのよ
どんな良い男にもできなかったほど
Categories:

0 comments:

コメントを投稿