20131111

【和訳】Break Me Out

My empty room
Crowded to soon
I look for the fire escape
I picture myself
Running like hell
Making my getaway
からっぽな部屋
すぐに満員になる
非常階段はどこだろう
想像してみる
必死で走るわたし
脱出するの

The walls are caving in with no warning
This ship is sinking I gotta swim for it
I’m running out of air
予告もなしに壁が迫り始める
船が沈み始めて
泳がなきゃならない
息が苦しい

Break me out tonight
I wanna see the sun rising
Anywhere but here
Come with me
This could be
The only chance we get
We gotta take it
We don’t do it now we’ll never make it
Lose the crowd
Break me out
今夜、わたしを連れ出して
別の場所で朝日が見たい
ここ以外ならどこでもいい
わたしについてきて
もしかしたらこれが
わたしたちの唯一のチャンス
だから掴もう
今やらなきゃ二度とできない
人ごみを逃れて
わたしを連れ出して

Whisper of our feet
Sneak down the street
Some kind of secret race
They’ll carry on
Won’t notice we’re gone
So easily replaced
息を潜める足音が
ストリートを忍び歩く
秘密のレースみたい
問題ない、わたしたちが消えても
誰も気付かない
代わりは簡単に見つかる

Break me out tonight
I wanna see the sun rising
Anywhere but here
Come with me
This could be
The only chance we get
We gotta take it
We don’t do it now we’ll never make it
Lose the crowd
Break me out
今夜、わたしを連れ出して
別の場所で朝日が見たい
ここ以外ならどこでもいい
わたしについてきて
もしかしたらこれが
わたしたちの唯一のチャンス
だから掴もう
今やらなきゃ二度とできない
人ごみを逃れて
わたしを連れ出して

Categories:

0 comments:

コメントを投稿