20131111

【和訳】McFly - Broccoli

(アルバム"Room On The Third Floor"より)

Everything was going just the way I planned
The broccoli was done
She doesn’t know that I’m a virgin in the kitchen
Cos it’s normally my mum
すべて予定通り順調
ブロッコリーも調理完了
料理は初めてだって 彼女は知らない
いつもはママがやってくれる

But then she called me and that’s when she said to me
She wasn’t coming round for tea
だけどそのとき彼女が僕を呼んでこう言った
お茶しに来たわけじゃないの

I should have known much better
But it’s so hard I can’t forget her
But she keeps playing me around
But I’m trying so hard to impress her
She puts me under so much pressure
And I just wanted her to let me know she cares
もっとよく分かっておくべきだった
だけど彼女を忘れるのは難しすぎる
だけど彼女にもてあそばれ続けてる
だけど僕は気を引こうと必死になってる
彼女は僕にプレッシャーをかけるけど
僕はただ彼女に示してほしいだけ
僕が気になってるって

Blowing out the candles now
And that’s the way she treats me I’m a fool
And everyone will tease me now
The rumours start to spread around the school
They say that I’m a loser
That girl so cruel but I keep feeding her fuel
キャンドルを吹き消して
僕は彼女にコケにされるんだろうな
みんなにいじめられるんだろうな
学校中に噂が広まって
負け犬呼ばわりされるんだ
意地悪な子だと分かっていながら
それでもエサを差し出し続けてる

I know she cares, I know she cares
She cares, she cares, she cares…
きっと彼女は僕に気がある
彼女は僕が好きなんだ

I should have known much better
But it’s so hard I can’t forget her
But she keeps playing me around
But I’m trying so hard to impress her
She puts me under so much pressure
And I just wanted her to let me know she cares
もっとよくわかっておくべきだった
だけど彼女を忘れるのは難しすぎる
だけど彼女にもてあそばれ続けてる
だけど僕は気を引こうと必死になってる
彼女は僕にプレッシャーをかけるけど
僕はただ彼女に示してほしいだけ
僕が気になってるって
Categories:

0 comments:

コメントを投稿