20131111

Down By The Lake

Well you’d better get home
Cos your daddy’s awake
Said he saw you last night
Making out by the lake
With a boy that he hates
Doesn’t look at me the same way that you do
もう帰った方がいいよ
パパが起きてくる頃だから
見かけたらしいよ、昨晩君が
忌々しい少年とイチャついてたところ
君みたいには僕を好いてくれないみたい

Said I look pretty cute but
I don’t got the grades
Seen the star on my foot
And the way I behave
And we’re better off when daddy’s out of town
僕はかわいいけど、頭が悪い
だけど僕はきらきら光って見える
だったらパパが街を出ているあいだに落ち合おう

Oh baby you’ve got nothing to prove
But if we decide to go
Doesn’t mean he’s gotta know
Oh baby you’ve got nothing to lose
And we’re better off when daddy’s not around
ベイビー、君には証明できるものなんか何もないけど
ふたりで逃げ出す覚悟をしたからって
パパに知らせる必要はないよ
ベイビー、君には失うものなんかない
だからパパが留守のあいだに落ち合おう

He doesn’t give his consent
So now we can’t afford
The perfect wedding you want
Gotta to it abroad
In a place you adore
So I got us on a plane to Hawaii
パパが許してくれないから
僕らは完璧な結婚式が挙げられない
だったら海外でやろうよ
どこか君の好きな場所で
それで僕は君をハワイ行きの飛行機に乗せた

Where the weather is nice
And where we are alone
None of daddy’s advice
Followed us here from home
It’ll be chilled out when daddy’s not around
そこは最高の天気、ふたりきり
パパの言いつけも僕らを追っては来ない
パパがいなけりゃ落ち着くのにね

Oh baby you’ve got nothing to prove
But if we decide to go
Doesn’t mean he’s gotta know
Oh baby you’ve got nothing to lose
And we’re better off when daddy’s not around
ベイビー、君には証明できるものなんか何もないけど
ふたりで逃げ出す覚悟をしたからって
パパに知らせる必要はないよ
ベイビー、君には失うものなんかない
だからパパが留守のあいだに落ち合おう

I can’t be around him and I’ve tied
Told him once I like him but I lied
Find some way to make him change his mind
What can I do to be with you?
パパには近づけないよ、試したことがあるんだ
好きですって言おうとした、そんなの嘘だけど
どうすれば考えを変えてくれるかな?
どうすれば君といられる?

Categories:

0 comments:

コメントを投稿