20131111

【和訳】Cobra Starship - Prostitution Is The World's Oldest Profession (And I, Dear Madam, Am A Professional)

Do you know who I am?
Good, neither do I
Got nothing to say
But if you pay me, I can play the fool
僕を誰だと思ってる?
その通り、僕もよく分かってる
話すことは何もない
だけど金を払うって言うなら、ピエロになるよ

Go on believe if it turns you on
Take what you need till your body is numb
Prostitution is revolution
You can hate me, after you pay me
My submission is your addiction
So just get out while you can
信じればいいさ、それで君の心に火がつくなら
欲しいだけ手に入れればいい、感覚が麻痺するまで
堕落、それは革命
僕を憎めばいい、でも金が先だよ
僕の提案は、君の中毒になること
だから逃げれるうちに逃げなよ

Do you remember when the only thing
That mattered was taking time for the things you love
But now you got to humor
All these fools
覚えてる?かつて君にとって重要なものは
愛するもののために費やす時間だけだった
だけど今の君は、ユーモアとくだらない遊びに夢中

If you need me I’m your man
But you don’t want to see me mad
We don’t care
You’re a pro and it’s no surprise
We don’t care
君が望めば僕は君のものになる
だけど君は狂った僕の姿を見たくない
どうでもいいね
君はプロ、こんなの珍しくもない
どうでもいいだろ

Go on believe if it turns you on
Take what you need till your body is numb
Prostitution is revolution
You can hate me, after you pay me
My submission is your addiction
So just get out while you can
信じればいいさ、それで君の心に火がつくなら
欲しいだけ手に入れればいい、感覚が麻痺するまで
堕落、それは革命
僕を憎めばいい、でも金が先だよ
僕の提案は、君の中毒になること
だから逃げれるうちに逃げなよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿