20131111

【和訳】McFly - Do Ya

(アルバム"Radio Active"より)



Do ya, do ya, do ya love me?
Do ya need a little time?
Do ya, do ya, do ya want me?
Oh to hold you when you cry
僕を愛してる?
ちょっと考えたい?
僕にそばにいてほしい?
泣きたいときに抱きしめてほしい?

Do ya, do ya, do ya, do ya love me?
Don’t wanna hear you say maybe
Won’t you tell me, do you love me?
Cos I wanna know
僕を愛してる?
「たぶんね」なんて聞きたくないよ
教えてよ
僕を愛してる?
知りたいんだ

I’m making a list of things that I miss
Whenever we’re far apart
The way that you kiss, the taste of your lips
I’m telling from the heart because
Baby I just wanna know
リストを作ってるんだ
君と遠く離れているときに恋しくなるもの
君のキス
君の唇の味
本気で言ってるんだよ
ベイビー 知りたいんだ

Do ya, do ya, do ya love me?
Do ya need a little time?
Do ya, do ya, do ya want me?
Oh to hold you when you cry
僕を愛してる?
ちょっと考えたい?
僕にそばにいてほしい?
泣きたいときに抱きしめてほしい?

Do ya, do ya, do ya, do ya love me?
Don’t wanna hear you say maybe
Won’t you tell me, do you love me?
Cos I wanna know
僕を愛してる?
「たぶんね」なんて言わないで
教えてよ、僕を愛してる?
知りたいんだ

I’m making a list of things that I miss
Whenever we’re far apart
The way that you kiss, the taste of your lips
I’m telling from the heart because
Baby I just wanna know
リストを作ってるんだ
君と遠く離れているときに恋しくなるもの
君のキス
君の唇の味
本気で言ってるんだよ
ベイビー 知りたいんだ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿