20131111

【和訳】Ed Sheeran - Kiss Me

(アルバム" + "より)

Settle down with me
Cover me up
Cuddle me in
Lie down with me
Hold me in your arms
僕を最後の相手にしてよ
覆い尽くして
引き入れて
一緒に横になって
その腕に僕を抱いて

Your heart's against my chest
Lips pressed to my neck
I've fallen for your eyes
But they don't know me yet
僕の胸に当たる君の心
首に押し当てられた唇
僕は君の目に吸い込まれた
けれどその目はまだ僕を知らない

And the feeling I forget
I'm in love now
どんな気持ちだったかも すっかり忘れて
恋をしている

Kiss me like you wanna be loved
Wanna be loved
Wanna be loved
キスして
愛をほしがるように
愛されたいと言うように

This feels like I've fallen in love
Fallen in love
Fallen in love
恋に落ちるってこういう気持ちなんだろうね
恋をするってことは
恋に落ちるってことは

Settle down with me
And I'll be your safety
You'll be my lady
僕を最後の相手にしてよ
そうすれば僕は君の安パイになるし
君は僕の妻になる

I was made to keep your body warm
But I'm cold as, the wind blows
So hold me in your arms
僕は君の身体を暖めるため生まれた
でも僕は凍えきってしまったよ
風に晒され冷やされたように
だから君の腕で抱いておくれ

My heart's against your chest
Your lips pressed to my neck
I've fallen for your eyes
But they don't know me yet
僕の胸に当たる君の心
首に押し当てられた唇
僕は君の目に吸い込まれた
けれどその目はまだ僕を知らない

And the feeling I forget
I'm in love now
どんな気持ちだったかも すっかり忘れて
恋をしている

Kiss me like you wanna be loved
Wanna be loved
Wanna be loved
キスして
愛をほしがるように
愛されたいと言うように

This feels like I've fallen in love
Fallen in love
Fallen in love
恋に落ちるってこういう気持ちなんだろうね
恋をするってことは
恋に落ちるってことは

Yeah I've been feeling everything
From hate to love
From love to lust
From lust to truth
I guess that's how I know you
尽きることなく沸き起こる感情
憎悪から愛情まで
愛情から浪費まで
浪費から真実まで
そんな風に君を捉えている

So hold you close
To help you give it up
だからそばへ引き寄せるよ
君が心の留め金を外せるように

So kiss me like you wanna be loved
Wanna be loved
Wanna be loved
キスして
愛をほしがるように
愛されたいと言うように

This feels like I've fallen in love
Fallen in love
Fallen in love
恋に落ちるってこういう気持ちなんだろうね
恋をするってことは
恋に落ちるってことは

Categories:

0 comments:

コメントを投稿