20131117

【和訳】Fifth Harmony - Who Are You

(EP"Better Together"より)



Monday you sent me flowers
Tuesday made me feel stupid
Wednesday the world was ours
Thursday you didn’t prove it
Friday fell back in love
Saturday we didn't talk
Sunday you said you needed space
月曜日 あなたに花を贈られた
火曜日 あなたにバカにされた
水曜日 世界を手に入れた
木曜日 確信は持てなかった
金曜日 また恋に落ちた
土曜日 話もしなかった
日曜日 距離を置こうと言われた

Do you miss me? Am I crazy?
Am I losing hold of your love baby?
Either you want me or you don't
I need to know, I need to know
わたしが恋しい?わたしっておかしい?
あなたの愛を失いかけてる?
求められてても そうじゃなくても
知っておきたいの

Who are you today?
Will you be the sun
Or the pouring rain?
Who are you tomorrow?
Will you make me smile
Or just bring me sorrow?
Who are you gonna be
When I'm lost and I'm scared?
Who are you gonna be
When there's nobody there?
Who are you today?
'Cause I am still the same
今日のあなたは誰?
あなたは太陽?それとも 雨?
明日のあなたは?
わたしを笑わせる?
それとも悲しませる?
わたしが迷子になって 怖がってたら
あなたは誰になる?
みんながいなくなったら
あなたは誰になる?
今日のあなたは誰?
だってわたしはわたしのままよ

Monday you had my heart
Tuesday you had me screaming
Wednesday we didn't part
Thursday you didn't mean it
Friday I shook it off
Saturday you got it wrong
Sunday I said I needed space
月曜日 心を掴まれた
火曜日 発狂しそうになった
水曜日 ずっと一緒にいた
木曜日 軽く流された
金曜日 拒絶した
土曜日 勘違いされた
日曜日 距離を置こうと伝えた

Do you miss me? Am I crazy?
Am I losing hold of your love baby?
Either you want me or you don't
I need to know, I need to know
わたしが恋しい?わたしっておかしい?
あなたの愛を失いかけてる?
求められてても そうじゃなくても
知っておきたいの

Who are you today?
Will you be the sun
Or the pouring rain?
Who are you tomorrow?
Will you make me smile
Or just bring me sorrow?
Who are you gonna be
When I'm lost and I'm scared?
Who are you gonna be
When there's nobody there?
Who are you today?
'Cause I am still the same
今日のあなたは誰?
あなたは太陽?それとも 雨?
明日のあなたは?
わたしを笑わせる?
それとも悲しませる?
わたしが迷子になって 怖がってたら
あなたは誰になる?
みんながいなくなったら
あなたは誰になる?
今日のあなたは誰?
だってわたしはわたしのままよ

Who are you? Who are you?
あなたは誰?

It's so strange how the same thing
Can make you feel so right
And bring you so much pain
It's so strange how the same face
Can make you love until it hurts
Where do we go? I need to know
Where do we go? I need to know
不思議よね
同じ出来事に
すごく幸せを感じたり
すごく胸を痛めたりする
不思議よね
同じ人の表情を
切なくなるほど 好きになれる
わたしたち どうなるの?
知っておきたい

Who are you today?
Will you be the sun
Or the pouring rain?
Who are you tomorrow?
Will you make me smile
Or just bring me sorrow?
Who are you gonna be
When I'm lost and I'm scared?
Who are you gonna be
When there's nobody there?
Who are you today?
'Cause I am still the same
The same
今日のあなたは誰?
あなたは太陽?それとも 雨?
明日のあなたは?
わたしを笑わせる?
それとも悲しませる?
わたしが迷子になって 怖がってたら
あなたは誰になる?
みんながいなくなったら
あなたは誰になる?
今日のあなたは誰?
だってわたしはわたしのままよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿