20131111

【和訳】Hanson - I Will Come To You

(アルバム"Middle of Nowhere"より)



When you have no light to guide you
And no one to walk to walk beside you
I will come to you
Oh I will come to you
When the night is dark and stormy
You won't have to reach out for me
I will come to you
Oh I will come to you
道標となる光が見当たらないとき
付き添って歩いてくれる人がいないとき
僕がいるよ
僕が迎えに行くよ
嵐の闇夜
君が手を伸ばさなくたって
僕がいるよ
僕が君の元へかけつけるよ

Sometimes when all your dreams may have seen better days
And you don't know how or why, but you've lost your way
Have no fear when your tears are fallin'
I will hear your spirit callin'
And I swear I'll be there come what may
夢のすべてが消えてしまいそうなとき
どうやってか どうしてかも分からないまま
途方に暮れてしまったとき
涙があふれても
怖がらないで
君の魂の呼び声を
必ず聞き付けるよ
何があろうと
絶対にかけつけるよ

When you have no light to guide you
And no one to walk to walk beside you
I will come to you
Oh I will come to you
When the night is dark and stormy
You won't have to reach out for me
I will come to you
Oh I will come to you
道標となる光が見当たらないとき
付き添って歩いてくれる人がいないとき
僕がいるよ
僕が迎えに行くよ
嵐の闇夜
君が手を伸ばさなくたって
僕がいるよ
僕が君の元へかけつけるよ

'Cause even if we can't be together
We'll be friends now and forever
And I swear that I'll be there come what may
一緒にいられないときにも
いつも いつまでも友達だよ
必ずかけつけるよ
何があっても

When the night is dark and stormy
You won't have to reach out for me
I will come to you
Oh I will come to you
嵐の闇夜
君から手を伸ばしてくれなくたって
僕がいるよ
僕が君の元へかけつけるよ

We all need somebody we can turn to
Someone who'll always understand
So if you feel that your soul is dyin'
And you need the strength to keep tryin'
I'll reach out and take your hand
誰だって頼りにできる人を求めてる
理解してくれる人を求めてる
心が死んでしまいそうなときには
先へ進む強さが必要なときには
僕が手を伸ばして
君の手をとるよ

When you have no light to guide you
And no one to walk to walk beside you
I will come to you
Oh I will come to you
When the night is dark and stormy
You won't have to reach out for me
I will come to you
Oh I will come to you
道標となる光が見当たらないとき
付き添って歩いてくれる人がいないとき
僕がいるよ
僕が迎えに行くよ
嵐の闇夜
君が手を伸ばさなくたって
僕がいるよ
僕が君の元へかけつけるよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿