20131111

【和訳】Hanson - You Can't Stop Us Now

(アルバム"Anthem"より)

Out on the corner on your soapbox looking down
Waving your flag like this is a battle ground
Your fancy words try to cut me down to size
Hey mister, mister, you’re in for a big surprise
街角で演説用の石鹸箱の上に立ち
戦場さながらに旗を振る
君は高尚な言葉で
僕を切り刻もうとする
旦那 ちょっとそこの旦那
驚くべきものをご覧に入れましょう

You can’t stop us
You can’t stop us now
僕らを止めるのは不可能だ
僕らは立ち止まらない

Soldier of fortune tried to shoot me down
Beating his chest only to hear the sound
Pumping his fist saying that our cause is dead
Go put your lies in somebody else’s head
幸運の兵士たちが僕を撃ち落とそうとした
音を立てるためだけに胸を叩き
拳を突き上げながら
僕らの根拠は崩壊したと言い放つ
嘘を植え付けたいなら
別の誰かを当たってくれ

You can’t stop us
You can’t stop us
僕らを止めるのは不可能だ
僕らは立ち止まらない

You say you’re teaching wrong from right
I say you’re preaching only to start a fight
Blood on your hands and mud on your face
Our time has come and you’re standing in the way
君は善悪を教えてやると言うけど
宣教の目的は開戦だろう?
血みどろの両手 泥まみれの顔
やっと僕らの時代が来たのに
君が邪魔してるんだ

You can’t stop us
You can’t stop us
You can’t stop us
You can’t stop us now
僕らを止めるのは不可能だ
僕らは立ち止まらない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿