20131111

【和訳】Hard-Fi - Watch Me Fall Apart

Watch Me Fall Apart
Once Upon A Time In The West
Hard-Fi

You dumb ass fool you lost it all
You had your chance but moved too slow
Now look around this lonely town
Where every smiling face just brings you down
Just brings you down
とんだマヌケだな
何もかも失ったなんて
チャンスはあったのに
ノロノロしてたせいだ
この寂れた街を
見渡してみなよ
行き交う笑顔に
気分が沈んでく

You let it slip so get a grip
There's no one else to blame for this
Now walk around this lonely town
Where every smiling face just brings you down
Just brings you down
運を逃したのはお前だ
だからよく覚えときな
こんな状況を招いたのは
他でもないお前自身だよ
この寂れた街を
見渡してみなよ
行き交う笑顔に
気分が沈んでく

Stick around and watch me fall apart
Watch me lose the game that I made up
Stick around whilst I default the loan
Watch me reap the pain that I have sown
よく見ておきな
俺の崩壊を
自分で仕掛けたゲームに
自ら敗れる俺を
よく見ておきな
負債を生産する俺を
自分で繕った傷口を
自ら紐解く俺を

I wanted all all I could take
I wanted everything my way
Thought I can't lose thought I was smart
But then that girl turned round and broke my heart
And broke my heart
すべてがほしかった
手に入る限りすべてを望んだ
何もかも思い通りにしたかった
負けるはずないと思ってた
自分を賢い人間だと思ってた
だけどそんなとき
彼女は背を向けて
俺の心を粉々にした

Stick around and watch me fall apart
Watch me lose the game that I made up
Stick around whilst I default the loan
Watch me reap the pain that I have sown
よく見ておきな
俺の崩壊を
自分で仕掛けたゲームに
自ら敗れる俺を
よく見ておきな
負債を生産する俺を
自分で繕った傷口を
自ら紐解く俺を
Categories:

0 comments:

コメントを投稿