20131111

【和訳】Jake Bugg - Someone Told Me

(アルバム"Jake Bugg"より)



Am I crazy or am I blind
Someone told me I'm out of my mind
Someone told me a girl I liked
Fell in love and all I did was cry
僕はおかしいんだろうか
それとも盲目なんだろうか
「お前は正気じゃない」と 誰かに言われた
焦がれていた女の子が恋に落ちたと聞いて
ひたすら泣くしかなかった

Someone hold me I'm done with this game
Said I'm sorry but I'm not to blame
What a shame
誰か 僕を抱きしめて
こんなゲームには付き合いきれない
ごめんと言ったけれど
悪いのは僕じゃない
何て悲しい

Tried to break from this lonely pain
Someone told me I'm just insane
Broke my heart when I knew
That I could never be with you
孤独な痛みから逃れようとした
「お前はいかれてる」と 誰かに言われた
君とは決して結ばれないのだと気付いて
僕は自分の心を粉々に砕いた

Someone love me but not today
Would you show me?
Show me a way
How to love
誰か 僕を愛して
けれど 今日はだめだ
見せてほしい
教えてほしい
どうすれば愛せる?

Someone told me a girl I liked
Fell in love and all I did was cry
焦がれていた女の子が恋に落ちたと聞いて
ひたすら泣くしかなかった
Categories:

0 comments:

コメントを投稿