20131111

【和訳】Jake Bugg - Something Wrong

(アルバム"Jake Bugg"より)

シングル化されなかった曲も良い曲ばかりが詰まったアルバムで、むしろそういう曲の方が好きだったりする。

Oh when you choose
When I'll go I'll sing the blues
But don't you know that something's wrong with me
君が別れを選ぶなら
僕は餞別にブルースを歌うよ
けれど君は気付いてくれるだろうか
ざわめく僕の心に

Oh when you go
When I sing I'll let you know
That something's wrong with me
離れて行ってしまうなら
歌を歌って伝えるよ
ざわめく僕の心を

Oh if you knew
That when I sing I sing for you
You'd know it's true, my love
知っていてくれるだろうか
僕が歌を歌うのは
いつだって君のため
愛しい人
思いを受け取って

Go with the night
See your face in the moonlight
But don't you know that
Nothing's wrong with me
夜に出歩けば
月光に君の顔が浮かぶ
けれど君に分かるだろうか
この安堵が

Dream like you do
When I dream I dream with you
But don't you know that
Nothing's wrong with me
君は色々な夢を見る
僕の夢にはいつも君が現れる
けれど君に分かるだろうか
この安堵が

Oh if you knew
That when I sing I sing for you
You'd know it's true, my love
知っていてくれるだろうか
僕が歌を歌うのは
いつだって君のため
愛しい人
思いを受け取って

Oh when you go
When I sing I'll let you know
That something's wrong with me
離れて行ってしまう君に
歌を歌って伝えるよ
ざわめく僕の心を
Categories:

0 comments:

コメントを投稿