20131111

【和訳】Jonas Brothers - Out of This World

Out of This World
Jonas Brothers
Jonas Brothers

It was cloudy on that night
There were no stars in sight
Then the planets all aligned
When I saw her eyes
あの晩、空は雲に覆われ
星はひとつも見えなかった
惑星が一列に並んだのは
彼女に出会ったあの瞬間

One look that’s all it took
To send me to another galaxy
And she said
ひと目見ただけで、それだけで
僕は別の銀河に誘われた
彼女はこんな話をしてくれた

She was on her way to Mars
Then she ran into a star
And she fell into my arms
Thank you gravity
Never let her go
I’ll hide her UFO
She’ll never have to know
She’s my space girl
And she’s out of this world
火星に向かう途中で
ある星に迷い込んだ
彼女が僕の腕の中に落ちてきた
重力があって良かったよ
もう彼女を放さない
気付かれない場所に
UFOを隠してしまおう
彼女は僕のスペースガール
別の世界からやってきた女の子

We were watching Star Wars
But she looked kind of bored
Said she’d seen it all before
Made me wonder even more
ふたりでスターウォーズを見た
けれど彼女にとっては退屈な映画で
「こんなの、よくある話だよ」
彼女に言われて、また膨らむ僕の好奇心

Which universe was hers?
What galaxy does she call home?
彼女の住処は、宇宙のどの辺りにあるのかな
彼女のふるさとは、どの銀河だろう

She was on her way to Mars
Then she ran into a star
And she fell into my arms
Thank you gravity
Never let her go
I’ll hide her UFO
She’ll never have to know
She’s my space girl
And she’s out of this world
火星に向かう途中で
ある星に迷い込んだ
彼女が僕の腕の中に落ちてきた
重力があって良かったよ
もう彼女を放さない
気付かれない場所に
UFOを隠してしまおう
彼女は僕のスペースガール
別の世界からやってきた女の子

She says the moon is overrated
And Jupiter’s her favorite
And Pluto can’t hang
Like a meteor, I’m falling
From the first time that I saw her
It was heaven on earth
彼女に言わせれば、月は過大評価されていて
お気に入りは木星で
冥王星は好きじゃない
僕はまるで彗星みたいに落ち続けていく
初めて彼女を見つけたあの瞬間からずっと
ここは地上の天国

She was on her way to Mars
Then she ran into a star
And she fell into my arms
Thank you gravity
Never let her go
I’ll hide her UFO
She’ll never have to know
She’s my space girl
And she’s out of this world
火星に向かう途中で
ある星に迷い込んだ
彼女が僕の腕の中に落ちてきた
重力があって良かったよ
もう彼女を放さない
気付かれない場所に
UFOを隠してしまおう
彼女は僕のスペースガール
別の世界からやってきた女の子

Categories:

0 comments:

コメントを投稿