20131111

【和訳】Jonas Brothers - Pom Poms



何かブルーノ・マーズみたい。
ポンポンを下に置くと襟の隙間から胸が見えたりスカートがめくれておしりが見えたりします。

More to love when your hands are free
Baby put your pom poms down for me
Come on shake it up 123
Baby put your pom poms down for me
手ぶらの君の方が好きだから
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて
さあさあ 急いで
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて

Yeah they come from miles away
Just to see how you get down
Feels like an earthquake
Every time you come around
一生懸命な君の姿を見逃すまいと
遠路はるばる観客が集まってくる
君が姿を見せるたび
地震みたいに空気がどよめく

You hear ‘em saying yeah (yeah)
Every time feels like a revival (glory)
So get up, right now
We’re coming for the title
歓声が聞こえるたびに
気分はまるでリバイバル
��万歳!)
さあやろう いよいよだ
栄冠を手にするのは僕たち

More to love when your hands are free
Baby put your pom poms down for me
Come on shake it up 123
Baby put your pom poms down for me
手ぶらの君の方が好きだから
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて
さあさあ 急いで
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて

When you move I fall to my knees
Baby put your pom poms down for me
Come on shake it up 543
Baby put your pom poms down for me
君が動けば
僕は感動に膝から崩れ落ちる
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて
さあさあ 急いで
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて

I want you on my team
Want you like kid just wants a milkshake
And I won’t let it go to waste if I get a taste
I’m gonna drink the whole thing
僕のチームを応援してよ
子どもがミルクシェイクを欲しがるみたいに
君が欲しくてたまらない
味見させてもらえるなら
絶好の機会を無駄にするもんか
全部一気に飲み干してやる

You hear ‘em saying yeah (yeah)
Every time feels like a revival (glory)
So get up, right now
We’re coming for the title
歓声が聞こえるたびに
気分はまるでリバイバル
��万歳!)
さあやろう いよいよだ
栄冠を手にするのは僕たち

More to love when your hands are free
Baby put your pom poms down for me
Come on shake it up 123
Baby put your pom poms down for me
手ぶらの君の方が好きだから
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて
さあさあ 急いで
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて

When you move I fall to my knees
Baby put your pom poms down for me
Come on shake it up 543
Baby put your pom poms down for me
君が動けば
僕は感動に膝から崩れ落ちる
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて
さあさあ 急いで
ベイビー 僕のために
ポンポンを下に置いて

Ladies to the left, fellas to the right
If you wanna see me put my pom poms down
Then sing it to me baby sing it right now
Na na na na na na, yeah yeah
女性陣は左に
男は右に
ポンポンを下に置いてくれって言うなら
歌ってくれなくちゃ
ベイビー 今すぐ歌ってよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿