20131111

【和訳】Lawson - Gone

Gone
Chapman Square
Lawson

ライブ映像を見ていると、なぜかとても応援したくなる。



You say that you wanna live your life
That you wanna take some time
Away from you and me
You say that you’ll always love me still
But you won’t ever know until
You’ve wasted all your time
君は自分の人生を生きたいと言う
君と僕の関係から
距離を取りたいと言う
それでもいつも僕を愛していると言う
けれどそれが真実かどうかは
死んでしまうまで分からない

Everything I learned from you is
Never gonna be true
Cos everything we had in life has gone
I said I’d give my heart to you
But you don’t even want me to
Everything we used to be is gone
I said I’d give my heart to you
But you don’t even want me to
Everything we used to be is gone
君から学んだことはどれも
真実ではなかった
僕らは人生の価値のすべてを失ってしまった
君に心を捧げる、そうは言っても
君はそんなことを望んでもくれない
かつての僕らはいなくなってしまった
君に心を捧げる、そうは言っても
君はそんなことを望んでもくれない

Babe now you’re like the rest of them
Never be the same again
Not able to return
ベイブ、結局君も他のみんなと同じだね
もう元には戻れない
後には引き返せない

Everything I learned from you is
Never gonna be true
Cos everything we had in life has gone
I said I’d give my heart to you
But you don’t even want me to
Everything we used to be is gone
I said I’d give my heart to you
But you don’t even want me to
Everything we used to be is gone
君から学んだことはどれも
真実ではなかった
僕らは人生の価値のすべてを失ってしまった
君に心を捧げる、そうは言っても
君はそんなことを望んでもくれない
かつての僕らはいなくなってしまった
君に心を捧げる、そうは言っても
君はそんなことを望んでもくれない

Now I’m going back to the start
You showed me who you really are
That changes everything
Now you’re gone
Said I’d give my heart to you
Cos everything we used to be is gone
そして僕は振り出しに戻っていく
君が見せた本当の君の姿は
世界の見方を変えてしまったよ
君はいなくなった
君に心を捧げると言っても
かつての僕らはもうここにはいない

Categories:

0 comments:

コメントを投稿