20131111

【和訳】Lawson - Taking Over Me

Taking Over Me
Chapman Square
Lawson



二曲目の先行シングル。
何となく昔のボーイズ・ライク・ガールズを思い出す。
チャート志向に走らないことを祈る。



My heart is racing
She puts her hands in mine
I feel them shaking
I look into her eyes
And I tell her that
It’s gonna be alright
And I’m never ever gonna make you cry
胸が高鳴る
彼女が僕の手を握りしめる
両手が震えている
彼女の目を見つめて
僕は語りかける
大丈夫だよ、絶対に泣かせたりしないよ

I’ll fix your broken heart
I’ll make it beat again
I’ll never let you down
On me you can depend
And I tell her that
We’ll always be this way
君の壊れた心を直してあげるよ
もう一度いのちを吹き込んであげるよ
悲しませたりしない、僕を頼って
そして僕は彼女に言い聞かせる
僕らはいつまでも変わらない

Everyday she’s the one that makes me wanna say
You’re taking over me
I just can’t believe the love
It’s taking over me
彼女のおかげで僕は毎日伝えたくなる
君が僕を作り変えたんだ
信じられないほど強い愛の力が
僕を作り変えていく

If I close my eyes
I can see your smile
I can hear the laugh
I loved and I can’t get enough
I can pull you closer
In a moment just like this
目を閉じれば
君の笑顔が見える
君の笑い声が聞こえる
あまりにも恋しくて、たまらなくなる
君を引き寄せるよ
こんな一瞬の動作で

I can stop the world
With only just your kiss
You’re taking over me
世界を止めてしまえる
キスひとつで
君は僕を作り変えてしまう

I’m in ecstasy
I just can’t believe the love
It’s taking over me
The love
It’s taking over me
僕は恍惚に酔いしれて
信じられないほどの愛の力に
作り変えられていく
愛が僕を作り変えていく

Touch my skin with your body
Love is taking over me
君の身体で僕の肌に触れて
愛が僕を作り変えていく

You’re taking over me
I’m in ecstasy
I just can’t believe the love
It’s taking over me
Love is taking over me
君が僕を作り変えていく
僕は恍惚に酔いしれて
信じられないほどの愛の力に
作り変えられていく
愛が僕を作り変えていく
Categories:

0 comments:

コメントを投稿