20131111

【和訳】Lawson - Waterfall

Waterfall
Chapman Square
Lawson



Some things I can live without
Like the way that you let me down
Don’t wanna have to read about it
生きるために必要のないもの
それはたとえば君に傷つけられること
本なんか読まなくても分かっているよ

Couldn’t even tell me face to face
Always doing it the easy way
Left wondering how long you planned it
直接会って訳を話してくれることもなかった
そうやっていつも楽な道を選ぶんだね
残された僕は悩まされるだけ
いつから別れを考えていた?

You’re moving on to someone
And I don’t belong to no one
君は別の誰かのところへ進んでいく
僕は誰のものにもなれない

I can’t do this heartbreak anymore
It keeps getting harder
Holding on till that’s impossible
Like climbing on waterfall
こんなに苦しいなんて、もうやってられない
辛くなっていくばかり
不可能だと悟るまで耐えるしかない
まるで滝を登っていくように

Head down in a crowded place
Then I saw ya and I walked away
I wonder if you saw me leaving
人ごみを求めて遊びに出た先で
君の姿を見つけてその場を立ち去った
君は僕の後姿を見ただろうか

Didn’t really wanna have to say
How are you doing?
Where you been these days?
That’s just the way I’m feeling
声をかける義理なんかなかった
調子はどう?
いったいどこにいたの?なんて
僕の方が心配してほしいくらいだ

You’re moving on to someone
And I don’t belong to no one
君は別の誰かのところへ進んでいく
僕は誰のものにもなれない

I can’t do this heartbreak anymore
It keeps getting harder
Holding on till that’s impossible
Like climbing on waterfall
こんなに苦しいなんて、もうやってられない
辛くなっていくばかり
不可能だと悟るまで耐えるしかない
まるで滝を登っていくように

Yeah I tried for you
Yeah I died for you
君のために必死だった
君のために死ぬ思いをした

I can’t do this heartbreak anymore
It keeps getting harder
Holding on till that’s impossible
Like climbing on waterfall
こんなに苦しいなんて、もうやってられない
辛くなっていくばかり
不可能だと悟るまで耐えるしかない
まるで滝を登っていくように

Categories:

0 comments:

コメントを投稿