20131111

【和訳】McFly - I'll Be Your Man

(アルバム"Above The Noise"より)

I’ve been all around the world
I’ve never met a girl
That does the things you do
And puts me in the mood
To love you, and treat you right
So come here and close your eye
Lie back, release your mind
Let the world fall down while I’m by your side
世界中を旅しても
君みたいな女の子には出会えなかった
愛していると、尽くしたいと思えるような子
こっちへおいで、目を閉じて
ゆったり背をもたれて、心を開放して
僕がそばにいるあいだは
世界の存在を忘れて

I’ll be your man through the fire
I’ll hold your hand through the flames
I’ll be the one you desire
Cos I want you to understand
I’ll be your man
I’ll be your man
炎に巻かれても、僕は君の男でいたい
業火の中でも、君の手を握っていたい
君が求める人間になりたい
分かってほしいんだ
僕が君の男になるって

I could lay with you for days
And years could pass away
Their lipstick on my veins
And I love the way you taste
And I’m right here so lock the door
Because you need me but I need you more
And I don’t care about your mistakes
Because they all went away when I found you Katie
君と一緒に、何日も横になって過ごして
そのうちに何年も経っていたりして
身体に染み込んだ口紅の跡
大好きな君の味
僕はここにいるよ、だからドアに鍵をかけて
だって君は僕を必要としているけど
僕はもっと君を必要としている
昔の過ちなんて気にしないよ
だってケイティ、君を見つけたとき
過去のすべてが消えてしまった
Categories:

0 comments:

コメントを投稿