20131111

【和訳】McFly - Party Girl

(アルバム"Above The Noise"より)



The clock hit twelve as she entered the room
But if looks could kill then we all would be doomed
With just one kiss you’re not able to move
From her venomous lips and her poison perfume
12時きっかりに、彼女がフロアに現れた
けれどもしも見た目がすべてなら、僕らはみんな破滅するだろう
たった一度のキスで、身体が動かない
彼女の有毒な唇と、有毒な香水のとりこ

She started swaying so sexy and looking at me
And it got me caught in a mind control
This place is prison I’m chained up
I gave up I’m out of mercy
She wouldn’t let me go
彼女はセクシーに身体を揺らして、僕に目を向けた
目をつけられた僕は、マインドコントロールの餌食
ここは牢獄、僕は鎖に繋がれて
降参するよ、もう救いはない
彼女は僕を逃がしはしない

She said she liked to dance all by herself
Cos she’s a party girl
And she don’t care for nobody else
She’s in her own world
I love this little party girl
This little party girl
She’s such a little party girl
彼女は一人で踊るのが好きだと言った
「わたしはパーティー・ガールだから」
他人の目なんか気にも留めずに
自分の世界に入り込む
そんなパーティー・ガールに恋をした
愛しいパーティー・ガール
彼女は愛しのパーティー・ガール

I gotta leave this room cos it’s starting to spin
There’s no escape from this mess that I’m in
But you can’t resist the temptation is in
So pull your collar up before she sinks her teeth in
すぐに出て行かなくちゃ、めまいがし始めた
この混沌の世界に逃げ道はない
忍び寄る誘惑の魔の手は拒みきれない
だから彼女に食いつかれる前に
襟をしっかり正しておくんだよ

She started swaying so sexy and looking at me
And it got me caught in a mind control
This place is prison I’m chained up
I gave up I’m out of mercy
She wouldn’t let me go
彼女はセクシーに身体を揺らして、僕に目を向けた
目をつけられた僕は、マインドコントロールの餌食
ここは牢獄、僕は鎖に繋がれて
降参するよ、もう救いはない
彼女は僕を逃がしはしない

She said she liked to dance all by herself
Cos she’s a party girl
And she don’t care for nobody else
She’s in her own world
I love this little party girl
This little party girl
She’s such a little party girl
彼女は一人で踊るのが好きだと言った
「わたしはパーティー・ガールだから」
他人の目なんか気にも留めずに
自分の世界に入り込む
そんなパーティー・ガールに恋をした
愛しいパーティー・ガール
彼女は愛しのパーティー・ガール
Categories:

0 comments:

コメントを投稿