20131111

【和訳】McFly - If U C Kate

(アルバム"Above The Noise"より)

If U C Kate=I Fuck Kate

First time I saw her
She was standing in line
Holding a book about *compatible signs
I should have talked to her
I should have tried
But I was breathless by the look in her eye
初めて彼女を見かけたとき
彼女は相性占いの本を抱えて
友達と肩を寄せ合っていた
声をかけるべきだった
勇気を出すべきだった
だけどあの眼差しに、僕は思わず息を呑んだ

She introduced herself as Kate and I replied
It’s nice to meet you
It was love at first sight
I got excited, I lost my mind
I lost the number that read
Let’s have a good time
So
彼女は「ケイト」と名乗り、僕は答えた
「はじめまして」
一目ぼれだった
興奮して、我を忘れて
「遊びに行こうよ」と書いてあるはずの
電話番号をなくしてしまった
だから

If you see Kate
Tell her that I’m looking for her
Cos she’s so fine
That girl has been on my mind
もしもケイトを見かけたら
僕が探していると伝えてほしい
だって彼女は最高で
あの子のことがずっと頭から離れない

I saw her friend that was in line that day
And had to tell her how I felt about Kate
She said could’ve read your mind or stand in line
I’ve seen her do this to men a thousand times
あの日一緒にいた彼女の友達を見かけて
ケイトへの思いを伝えずにはいられなかった
彼女は言った
「わけが分からないってことなら、列に並びなさい」
「今まで数え切れないほどの男が同じ手にかかったのよ」

She had a rep for spreading all her love around
And everywhere she went
Kate drew a crowd
Don’t bother me that’s what I said
Cos I can’t seem to get that girl out of my head
彼女が愛を振りまく手管には評判があって
どこへ行っても、男たちがケイトの後に群がる
「構わないさ」僕は答えた
「だってあの子のことが忘れられないんだ」

Girl you are a star, shining like the sun
Whisper in my ear you broaden my horizon
Stay with me let’s make it the longest day
Pour yourself into my mouth
I love the way you taste
Pull you in tight
It feels so right
Girl I just wanna be the one
To take you to heaven tonight
Come on baby
ねえ、君は星だよ、太陽みたいに輝く一等星
耳元で囁いて
「あなたがわたしの地平線」
僕のそばにいて、世界一長い一日を作ろう
僕の口に君を注いで
君の味が大好きなんだ
思いっきり抱き寄せれば
すごくいい気分
ねえ、僕を選んでよ
今夜、君を天国に導いてあげる
いいだろ、ベイビー

Categories:

0 comments:

コメントを投稿