20131111

【和訳】McFly - Nowhere Left To Run

(アルバム"Above The Noise"より)

I’ve got nowhere to run
I’ve got nowhere to hide
If you leave me, if you leave me
I would die
逃げ道はない
身を隠す場所はない
君に捨てられたら
僕は死んでしまう

Without you I’m not a survivor
Without you
Without you I’m not a survivor
Without you
Without you I’m not a survivor
I can’t live
Without you I’m not a survivor
君なしでは生き延びられない
君なしでは
君なしでは生き延びられない
生きていけない
君なしでは生き延びられない

Cos I need you
Yes I need you
To save me, to save me
君が必要だよ、君がいなければ
僕は救われない、僕を救って

I’ve got no more love to give
I’ve got no more tears to cry
If you leave me, if you leave me
I would die
愛のすべてを差し出した
涙の限りを泣き尽くした
君に捨てられたら
僕は死んでしまう

Cos I need you
Yes I need you
To save me, to save me
君が必要だよ、君がいなければ
僕は救われない、僕を救って

Categories:

0 comments:

コメントを投稿