20131111

【和訳】Mcfly - I Need A Woman

(アルバム"Above The Noise"より)

I’ve been searching for some
Love and affection but there’s nobody
Giving me that kind of attention
I’m alone, oh I’m alone
愛と愛情を探し続けてきた
けれど誰一人、僕にそんな
眼差しを向けてくれる人はいない
僕は孤独だ、ひとりぼっちだ

Can’t help thinking that there’s
Somebody missing who should
Hold me and please me till I’m
Tired of her kissing
I’m alone, oh I’m alone
どうしても思ってしまう
僕には誰かの存在が恋しい
僕を抱きしめて、飽きるほどキスを
浴びせてくれるような人
僕は孤独だ、ひとりぼっちだ

But when it gets to midnight
I’m in my bed alone
You’re all I want
You’re all I need
It’s cold in the night
But I’m looking for the heart
だけど真夜中に差し掛かる頃
僕はひとりきりでベッドに横になる
ほしいのは君だけ
必要なのは君だけ
夜の寒さの中で
誰かの心を探している

Baby I, I need a woman
Not any woman
But a woman, who needs me too
So how about you
ベイビー、僕には、ひとりの女性が必要で
でも誰でもいいわけじゃなくて
僕を同じように必要としてくれる女性
君はどうかな?

Songs on the radio are
Just carbon copies of the
Way that I’m feeling after
Five cups of coffee
I’m alone, oh I’m alone
ラジオから流れてくる音楽は
裏写しにしたのかと思うほど
コーヒーを5杯飲んだあとの
僕の気持ちにそっくり
僕は孤独だ、ひとりぼっちだ

But when it gets to sunrise
I’m waking up alone
You’re all I want
You’re all I need
This bed is burning up 99 degrees
だけど日の出に差し掛かる頃
僕はひとりきりで目を覚ます
ほしいのは君だけ
必要なのは君だけ
ベッドが99度の熱さに燃え上がる

Oh I believe it
Baby I, I need a woman
Not any woman
But a woman who needs me too
ねえ、本当だよ
ベイビー、僕には、ひとりの女性が必要で
だけど誰でもいいわけじゃなくて
僕を同じくらい必要としてくれる女性

Categories:

0 comments:

コメントを投稿