20131111

【和訳】McFly - The Sunny Side of The Street

(アルバム"Above The Noise"より)

If you go walking
You best follow me
Cos I’ll show you something
That you won’t believe
I’ll make you love me
The next time we meet
On the sunny side of the street
散歩に出るなら
僕の後についてくるのが一番だよ
信じられないようなものを
見せてあげる
それは僕への恋心
次回の待ち合わせ場所は
街角の陽だまり

So many colors
Well I cannot find
That’s a magic number
It’s kept me alive
So when you’re down
Come to me
On the sunny side of the street
目には見えない
ありとあらゆる色彩
それはマジックナンバー
僕の生きる糧
だから落ち込んだときには
僕のところにおいでよ
街角の陽だまりに

Take a step out of the shade
And give your heart away
But leave it somewhere
It’s easy to find
Just close your eyes
And you’ll hear it beat
Oh on the sunny side of the street
日陰から一歩踏み出して
心を手放してごらん
そしてどこか
見つけやすい場所に置いたら
ときめく音が聞こえてくるよ
街角の陽だまりから

Oh next time you’re walking
You best follow
Cos I’ll show you something
That you won’t believe
I’ll make you love me
The next time we meet
Yeah on the sunny side of the street
次に散歩に出かけるときは
僕の後についてくるのが一番だよ
信じられないようなものを
見せてあげる
それは僕への恋心
次回の待ち合わせ場所は
街角の陽だまり

Categories:

0 comments:

コメントを投稿