20141111

【和訳】Mika - Underwater

(アルバム"The Origin of Love"より)



Bursting through a blood red sky
A slow land slide
And world we leave behind
It’s enough to lose your head
Disappear and not return again
緋色の空を突き破る
穏やかな地崩れ
そうして僕らは世界を捨てる
ただ忘れるだけでいい
一瞬で姿を消して 二度と戻らない

When I fall to my feet
Wearing my heart on my sleeve
All I see just don’t make sense
心の内を曝け出して
膝から崩れ落ちても
目に入るものを 何も理解できない

You are the port of my call
You shot and leaving me raw
Now I know you’re amazing
君は馴染みの寄航港
君は僕を射抜き
最高の状態で置いていく
何て素晴らしい人だろう

Cos all I need is the love you breathe
Put your lips on me and I can live underwater
僕に必要なものは
君が息を吹き込む愛
君が唇で触れてくれたら
そうすれば僕は水中でも生きていける

Flying through a bright blue sky
With a space boy high
From the world I leave behind
It’s enough to lose my head
Disappear and not to be seen again
水色の空を飛んでいく
捨て去った世界から来た宇宙飛行士が
頭上高くを翔けていく
ただ忘れるだけでいい
姿を消して 二度と戻らない

When I fall to my feet
Wearing my heart on my sleeve
All I see just don’t make sense
心の内を曝け出して
膝から崩れ落ちても
目に入るものを 何も理解できない

You are the port of my call
You shot and leaving me raw
Now I know you’re amazing
君は馴染みの寄航港
君は僕を射抜き
最高の状態で置いていく
何て素晴らしい人だろう

Cos all I need is the love you breathe
Put your lips on me and I can live underwater
僕に必要なものは
君が息を吹き込む愛
君が唇で触れてくれたら
そうすれば僕は水中でも生きていける

Underwater
We could live underwater
With your love I can breathe
I can breathe underwater
水中でも
僕らは水中でも生きていける
君の愛があれば呼吸ができる
僕は水中でも息を吸える
Categories:

0 comments:

コメントを投稿