20141111

【和訳】Natasha Bedingfield - Who Knows

(アルバム"Pocket Full of Sunshine"より)

I’m in like with you
Not in love with you quite yet
My heart's beginning to
Slightly overrule my head
あなたのこと 気に入ってはいる
でも 今はまだ 恋には届かない
感情が少しずつ
思考を支配し始めている

Oh no, oh no, my self control
It won’t hold on so very long
Oh no, oh no, you touch my soul
I can’t help falling so fast for you
ああ だめ
自制心が
自制心が もう長くは持たない
あなたはわたしの魂に触れる
わたしはすごい速さで
あなたに惹かれていく

Can you hold on a bit?
Stop before we go
Cos I might need a moment
And I wouldn’t wanna spoil it
少しだけ 待ってくれない?
進む前に 一度止まって
だって少し時間が必要かもしれない
この機会をむだにしたくないの

Who knows? If I am ready or not
Who knows? If we were ready to make it
Who knows?
誰にも分からない
心の準備ができているかどうかなんて
それは時が経って初めて分かること
誰にも分からない
二人には関係を持つ構えがあるのかどうかなんて
誰にも分からない

Maybe this is love
But I haven’t fallen in quite yet
これは恋かもしれない
だけどまだ落ちたとは言えない

Oh no, oh no, my self control
It won’t hold on so very long
Oh no, oh no, you touch my soul
I can’t help falling so fast for you
ああ だめ
自制心が
自制心が もう長くは持たない
あなたはわたしの魂に触れる
わたしはすごい速さで
あなたに惹かれていく

Can you hold on a bit?
Stop before we go
Cos I might need a moment
And I wouldn’t wanna spoil it
少しだけ 待ってくれない?
進む前に 一度止まって
だって少し時間が必要かもしれない
この機会をむだにしたくないの

Who knows? If I am ready or not
Who knows? If we were ready to make it
Who knows?
誰にも分からない
心の準備ができているかどうかなんて
それは時が経って初めて分かること
誰にも分からない
二人には関係を持つ構えがあるのかどうかなんて
誰にも分からない

0 comments:

コメントを投稿