20131111

【和訳】Norah Jones - Say Goodbye

(アルバム"Little Broken Hearts"より)



Bring me back the good old days
When you let me misbehave
Always knew it wouldn’t last
But if you ask I’d go again
古き良き日々を連れ戻してちょうだい
あなたがわたしの間違いを許してくれていた頃
いつも分かっていたわ、いつまでも続くはずがないって
でもあなたに頼まれたら
もう一度繰り返してしまう

I’m alright I’m ok
I don’t need you anyway
You don’t have to tell the truth
Cos if you do, I’ll tell it too
大丈夫よ、平気よ
別にあなたが必要ってわけじゃないし
本音は言わなくてもいいわ
だってあなたがそうしたら
わたしも口を開いてしまうもの

Well it ain’t easy to stay in love
If you can’t tell lies
So I’ll just have to take a bow
And say goodbye
嘘をつけなければ
愛し続けるのは難しい
だからわたしは喝采を受けて
さよならを言うわ

I’m loosened up but it’s too late to turn it around
I’m dropping bolts on the ground
And I’m coming unwound
すっかり緩んでしまったわたし
でも巻き上げるには手遅れ
ボルトを落としたら
わたしはもう動けない

Don’t you miss the good old days?
When I let you misbehave
Why you’re looking down like that?
I know that you’re dying to come back
Please come on back
古き良き日々が恋しくないの?
わたしがあなたの過ちを許せていた頃
どうしてそんなに落ち込むの?
分かっているのよ
死ぬほど戻ってきたいくせに
お願い、戻って来てちょうだい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿