20131111

【和訳】McFly - Not Alone

(アルバム"Room On The Third Floor"より)

Life is getting harder day by day
And I don’t know what to do or what to say
And my mind is growing weak every step I take
It’s uncontrollable now they think I’m fake
人生は日ごとに難しくなっていく
どうすればいい?
何て言えばいい?
一歩進むごとに覚悟は弱まっていく
手に負えない
みんなが僕を偽物だと思ってる

Cos I’m not alone
But I’m not alone
I’m not alone
僕はひとりじゃない
だけど僕はひとりじゃない
僕はひとりじゃない

And I, I get on the train on my own
And my tired radio keeps playing tired songs
And I know that there’s not long to go
And all I wanna do is just go home
ひとりで列車に乗りこむ
くたびれたラジオから聞こえるのは
くたびれた歌ばかり
もう先は長くないだろう
僕はただ故郷に帰りたくなる

People rip me for the clothes I wear
Every day seems to be the same
They just swear, they just don’t care
誰かが僕の洋服にけちをつける
毎日同じ光景ばかり見ている
誰かが僕に優しい言葉をかける
だけど本当は誰も僕のことなど考えてもいない

Cos I’m not alone
But I’m not alone
I’m not alone
僕はひとりじゃない
だけど僕はひとりじゃない
僕はひとりじゃない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿