20131111

【和訳】Paul McCartney - Silly Love Songs

(アルバム"Wings at The Speed of Sound"より)



You’d think that people would have
Had enough of silly love songs
But I look around me and I see it isn’t so
Some people wanna fill the world
With silly love songs
And what’s wrong with that?
I’d like to know
Cos here I go again
くだらないラブソングならみんな聞き飽きた
君はそう思うだろうね
でも僕の周りでは そうじゃないみたい
くだらないラブソングで世界を埋めようとする人がいる
それの何がいけない?
教えてよ
だってこれから僕もやってみるから

I love you
I can’t explain, the feeling’s plain to me
Say can’t you see?
She gave me more, she gave it all to me
Say can’t you see?
アイ・ラブ・ユー
説明できない この気持ちは
僕にとっては明らかなのに
分からないかい?
より多くを与えてくれた彼女
すべてをさしだしてくれた彼女
分からないかい?

Love doesn’t come in a minute
Sometimes it doesn’t come at all
I only know that when I’m in it
It isn’t silly
Love isn’t silly at all, not at all
愛は一瞬で見つかるものじゃない
掠めることすらないときもある
本気にならなきゃ気付けないもの
だからくだらなくなんかないよ
愛はくだらないものじゃない

0 comments:

コメントを投稿