20131111

【和訳】McFly - Please Please

(アルバム"Motion In The Ocean"より)




Please please Lindsay plase!
おねがい、おねがい、リンジー、おねがい!

Set the scene I think I’m in love now
Your eyes are green
You come from above now
Easy girl I think we’re alone now
Let’s get the motion in the ocean
So turn off your phone now
状況を整理しよう
たぶん僕は恋をしてる
君の瞳は緑色
天国から降りて来たんだね
気を楽にして
たぶん僕らは二人きり
一緒に水遊びしようよ
だから今だけ 電話は切って

I want to put my hands on your skin
Underneath the clothes that you’re in
So kick off your shoes let’s the fun begin
洋服の下に隠された肌に
この手を這わせてみたい
靴を脱いで お楽しみを始めよう

Come on with me now
Must be a dreamer
I wanna get with you
僕についてきて
夢見てるだけって感じだけど
君とどうにかなりたいよ

Please please Lindsay please!
おねがい、おねがい、リンジー、おねがい!

Sunsets the color of fire
Red hair you’re taking me higher
炎の色のサンセット
その赤い髪を見れば
天国まで飛んでいきそうになる

I’m not sure what’s happening to me
If you were a god then I would believe
You love yourself more than you love me
自分に何が起きてるかも分からない
君が神様なら 君に入信するのに
君は僕なんかより君自身を愛してる

Come on with me now
Must be a dreamer
I wanna get with you
Yeah you know I do!
僕についてきて
夢見てるだけって感じだけど
君とどうにかなりたいよ
分かってるくせに

Come on with me now
Oh you got me thinking of England
I wanna get with you
Yeah you know I do!
僕についてきてよ
故郷のことまで思い出させる
君とどうにかなりたいよ
分かってるくせに!

Girl, I’m talking to you now
Girl, I thought that you knew now
ねえ、君に話しかけてるんだよ
ねえ、とっくに気付いてると思ってた

I want to put my hands on your skin
Underneath the clothes that you’re in
So kick off your shoes let’s the fun begin
洋服の下に隠された肌に
この手を這わせてみたい
靴を脱いで お楽しみを始めよう

Come on with me now
Must be a dreamer
I wanna get with you
Yeah you know I do!
僕についてきて
夢見てるだけって感じだけど
君とどうにかなりたいよ
分かってるくせに

Come on with me now
Oh you got me thinking of England
I wanna get with you
Yeah you know I do!
僕についてきてよ
故郷のことまで思い出させる
君とどうにかなりたいよ
分かってるくせに!

Please please Lindsay please!
おねがい、おねがい、リンジー、おねがい!

Please please Lindsay
Please please please please me
おねがい、おねがい、リンジー、おねがい!
おねがい、おねがい
おねがいだから 僕を悦ばせて
Categories:

0 comments:

コメントを投稿