20131111

Save Me

Loving you like I never have before
I’m needing you to open up the door
If begging you might somehow turn the tides
Then tell me to I’ve got to get this off my mind
これまでにないほど、君を愛しているよ
どうか扉を開けてほしい
君に許しを乞えば、流れを変えられるなら
謝れと言ってよ、苦しみを取り除きたい

I never thought I’d be speaking these words
I never thought I’d need to say
Another day alone is more than I can take
こんなことを言うことになるとは思わなかった
言う必要もないと思っていたのに
あと一日だってひとりで過ごすのは
耐えられそうにないよ

Won’t you save me cos saving is what I need
I just want to be by your side
Won’t you save me I don’t want to be
Just drifting through the sea of life
僕を救って、救ってほしい
君のそばにいたい
どうか僕を救って
人生という海を、ただ漂って生きてゆきたくはない

Won’t you listen please baby don’t walk out that door
I’m on my knees you’re all I’m living for
聞いておくれ、どうか出て行かないで
跪いて誓おう、君こそ僕が生きる理由だと

Suddenly the sky is falling
Could it be it’s too late for me
If I never said I’m sorry then I’m wrong
Yes I’m wrong
Then I hear my spirit calling
Wondering if she’s longing for me
And then I know that I can’t live without her
突然、空が落ちてくる
もう手遅れなんだろうか
謝らなくては、僕は一生の間違いを犯す
そうだよ、僕が間違ってた
心が呼びかけている
彼女は僕を求めているだろうか
そして気が付く
彼女なしで生きてはゆけないと

Won’t you save me cos saving is what I need
I just want to be by your side
Won’t you save me I don’t want to be
Just drifting through the sea of life
僕を救って、救ってほしい
君のそばにいたい
どうか僕を救って
人生という海を、ただ漂って生きてゆきたくはない

Categories:

0 comments:

コメントを投稿