20131111

【和訳】McFly - Surfer Babe

(アルバム"Room On The Third Floor"より)

Well it’s quarter to 4
We’re hanging out at the pizza place
And we’ve all got our boards
Later on we’re gonna catch the waves
4時まであと15分
これからピザ屋に行くんだ
みんなボードを持ち寄って
それからビーチへ波乗りに行く

Well that’s what I said when I left her in bed
With the radio on and a book she read
Let the truth be known
そんなことを言って彼女をベッドに残してきた
付けっぱなしのラジオ
雑誌も置いてきたから
彼女も真実を知るだろう

I just wanna date a sufer babe
I hope I’m not a little to late
I never know what you’re gonna say
You don’t think you’re my type
But you are, but you are, you know
サーファーの彼女とデートの約束
遅刻しなきゃいいけど
君は何て言うだろう
君は自分が僕のタイプじゃないって思ってる
だけど君は僕のタイプだよ

I just don’t know how I’m gonna get through
This thing that I’ve been falling for
You don’t think I know your name
But I do, but I do
You’re a sufer babe
どうすればうまくいくかな
完全に君に恋してる
君は僕が君の名前も知らないと思ってる
だけど知ってるよ
君は僕のサーファー・ベイブ

You know it’s hard when things don’t ever wanna go your way
But I got this feeling that it’s gonna happen today
You know I’ve looked all around for a girl in LA
And you’re the pettiest face that has walked my way
Since I met you girl
思い通りにならないって辛いよね
だけど今日こそ上手くいきそうな気がしてる
LA中を探し回ってみたけど
君ほどかわいい子には出会えなかった
君に出会ってからずっと

And I’ve been waiting for a girl like you
Anticipating how to make my move
Cos there is nothing I would rather do than catch the waves with you
君みたいな女の子を待ってた
どう動こうか探ってた
だって他にやりたいことなんかないよ
君と波に乗りたいよ

I just don’t know how I’m gonna get through
This thing that I’ve been falling for
You don’t think I know your name
But I do, but I do
You’re a sufer babe
どうすればうまくいくかな
完全に君に恋してる
君は僕が君の名前も知らないと思ってる
だけど知ってるよ
君は僕のサーファー・ベイブ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿