20131111

【和訳】Manic Street Preachers - The Girl Who Wanted To Be God

(アルバム"Everything Must Go"より)

There are no sunsets just silence
You could see that she was true and faithless
But see through the future and forget all the lies
Black out the words for the blind have eyes
世界には日没なんてない、静寂しかない
彼女は誠実だった、そして同時に信仰心を持たなかった
けれど彼女は未来を見通した
そして嘘のすべてを忘れ去った
言葉を黒く塗りつぶした
盲目な者の目に触れるのを恐れ

I am the girl who wanted to be God
I am the girl who wanted to be God
わたしは神になろうとした女の子
わたしは神になろうとした女の子

There are times when you feel hopeless
Just for once for no one else we are blameless
The dawn is still breaking its heaven is so high
She told the truth
Told the truth and then she lied
望みはないと感じることもあるだろう
生まれて初めて、他の誰かに対してではなく
自分たちだけにとっての潔白を見つけた
それでも夜は明けてゆく
天国は遥か空の彼方
彼女の言葉は真実だった
彼女は真実を告げた、そして同時に嘘をついた

I am the girl who wanted to be God
I am the girl who wanted to be God
わたしは神になろうとした女の子
わたしは神になろうとした女の子

Hold me she said love me to death
抱きしめて
彼女は言った
死ぬほどわたしを愛して

0 comments:

コメントを投稿