20131111

【和訳】The Wanted - I'll Be Your Strength

I’ll Be Your Strength
Battleground
The Wanted

This is not gonna last forever
It’s that time when you must hold on
And I won’t let you surrender
And I’ll heal you if you’re broken
いつか必ず終わりが来る
今はじっと耐え忍ぼう
諦めてはいけないよ
傷ついたなら、僕が癒してあげるよ

We can stand so tall together
We can make it through the stormy weather
We can go through it all together
Do it all together
Do it all
一緒ならしっかりと立っていられる
悪天候の中も切り抜けていける
一緒なら切り抜けていける
一緒にやろう
どんなときも

I will be your strength
I will, I will
I will be your strength
Yes I will, yes I will
僕が君の力の源になるよ
僕が君の力になる

I won’t sleep till the sky is calmer
Keep on searching till I found you
And my love will be your armour
In this battlefield around you
天気が落ち着くまで眠らずに
君が見つかるまで探し続ける
戦場のど真ん中にいる君
僕の愛を武器にして

Hand in hand we will walk together
We can make it through the stormy weather
We can break down walls together
Do it all together
Do it all
手に手を取って、一緒に歩いていこう
悪天候も切り抜けていける
どんな壁も打ち倒していける
一緒にやろう
どんなときも

I will be your strength
I will, I will
I will be your strength
Yes I will, yes I will
僕が君の力の源になるよ
僕が君の力になる

Hold on, hold on
I’ll be there soon
So hold on, hold on
I’ll be there soon
じっとこらえていて
すぐに行くから

I will be your strength
I will, I will
I will be your strength
Yes I will, yes I will
僕が君の力の源になるよ
僕が君の力になる

And I’ll keep strong for you
いつも君のために強い自分でいるよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿