20131111

【和訳】Tribes - Himalaya

Himalaya
Baby
Tribes

Could you do something for me
I feel a little different lately
I just can go anywhere
When I’m howling my heart and I
I just can’t tell, no
Does it move you
The state I’m in?
Does it move you
The state I’m in?
力を貸してくれない?
この頃の自分は少しおかしい
心のままに喚き散らせば
どこへでも行けそうな気がする
上手く説明はできないけれど…
こんな有様の僕を見て
君は感動するかい?
こんな有様の僕に
感動してしまうかい?

Whisper discretely to me
The years don’t see me
Come clean
I just can go anywhere
When I’m howling my heart and I
I just can’t tell
Does it move you
The state I’m in?
Does it move you
The state I’m in?
僕だけに囁きかけてくれ
もう何年も
真実を口にできずにいる
心のままに喚き散らせば
どこへでも行けそうな気がする
上手く説明はできないけれど…
こんな有様の僕を見て
君は感動するのかい?
こんな有様の僕に
感動してしまうかい?

Categories:

0 comments:

コメントを投稿