20131111

We Are The Young

We’ve got a situation
They’re always putting me down
We are the generation
Can’t keep us underground
状況は厳しい
世間に叩きのめされてばかり
僕らは新世代の開拓者
いつまでも抑え込めるはずがない

Is it my imagination?
Or do you feel good?
これは僕の勝手な想像?
君も同じ気持ちでいる?

We’re on a one way mission
And we can take it or die
We are the sunshine nation
Go tell the satellites
作戦は特攻
勝つか死ぬかの勝負
僕らは太陽の住人
衛星に思い知らせてやろう

What a day, what a day what a day
What a day, these are the days
なんて日だろう、なんて日だろう
だけどこんな日々が現実

Running the world
It’s the time of our lives
Baby we won’t ever die
Cos we are the young we’re alright
世界を回そう
人生は僕らのもの
死ぬはずないよ
だって僕らはまだ若い、僕らならやれるよ

We gotta stop this feeling
Cos I don’t wanna live twice
We better start believing
Before we run out of time
恐れる気持ちは捨てなくちゃ
だって二度も生きる気はない
信じてみようよ
時間がなくなる前に

Is it my imagination?
Or do you feel good?
これは僕の勝手な想像?
君も同じ気持ちでいる?

What a day, what a day what a day
What a day, these are the days
なんて日だろう、なんて日だろう
だけどこんな日々が現実

Running the world
It’s the time of our lives
Baby we won’t ever die
世界を回そう
人生は僕らのもの
死ぬはずないよ

Fight till we fall
Standing tall
Time is on our side
Cos we are the young we’re alright
倒れるまで戦おう
勇ましく立ち向かおう
流れは僕らに向いてる
だって僕らはまだ若い、僕らならやれるよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿