20131111

【和訳】Yazoo - Only You

Only You
Yazoo

Looking from a window above
It’s like a story of love
Can you hear me?
Came back only yesterday
Moving farther away
Want you near me
遥か高みの窓から地上を見下ろせば
まるで恋愛映画のようだね
僕の声が聞こえる?
戻ってきたのはつい昨日のことなのに
もうずいぶん離れてしまったような気がするよ
君にそばにいてほしい

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all ever knew, only you
僕に必要だったもの
それは君がくれた愛
あと一日だけふたりで過ごす時間
僕が知っていたのは
君のことばかりだった

Sometimes when I think of your name
And it’s only a game
And I need you
Listening to the words that you say
It’s getting harder to stay when I see you
ときどきふと君の名前を思い出す
そんなことをしても何の意味もないのに
でも君が必要だよ
君が話す言葉に耳を傾ける
君の姿を見ると
もうじっとしていられなくなる

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all ever knew, only you
僕に必要だったもの
それは君がくれた愛
あと一日だけふたりで過ごす時間
僕が知っていたのは
君のことばかりだった

This is going to take a long time
And I wonder what’s mine
Can’t take no more
Wonder if you understand
With just a touch of your hand
Behind the closed door
長い時間がかかるだろう
今の僕には何が残されているのだろう
もう耐えられない
君は気付いているのだろうか
閉ざされた扉を開けることができるのは
君の手の温もりだけ

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all ever knew, only you
僕に必要だったもの
それは君がくれた愛
あと一日だけふたりで過ごす時間
僕が知っていたのは
君のことばかりだった

Categories:

0 comments:

コメントを投稿