20131223

【和訳】John Newman - Gold Dust

(アルバム"Tribute"より)



You and I, it’s my time to talk
I’m throwing out these 2 years of thoughts
Please and take a deep breath
I’ll lay my heart out, yeah I put it on the floor
君と僕
今は僕に喋らせて
2年間溜め込んだ考えを吐き出させて
いいかい 深呼吸して
本心を打ち明けるから
一気に広げてみせるから

Tears crash down
Don’t face, not now
Screaming out how I changed through time
I know it’s hard to leave it
To say we’ve been defeated
涙が溢れ出す
見ないでくれ 今は まだ
時間の経過と共に
変わってしまった自分を嘆く
手放すのは
打ちのめされたと認めるのは
難しいよね

But everything around has changed
My my
I’ll be here
だけど 身の回りの全てが変わった
ああ 全く
それでも僕はここに居続けるよ

Gold dust
Gold dust
Gold dust
Tear drops
Tear drops
Tear drops
金の埃
涙の粒

Memories, give out thought to nothing
Carelessly, through the night I put it there
And they got time too easy
Thought they seem so pleasing
思い出の数々
思考を無に還す
無造作に
一晩かけて 向こう側へ追いやる
あまりに容易く 月日を消費した
それでいいんだと思ってた

But everything around has changed
My my
I’ll be here
だけど 身の回りの全てが変わった
ああ 全く
それでも僕はここに居続けるよ

Gold dust
Gold dust
Gold dust
Tear drops
Tear drops
Tear drops
金の埃
涙の粒

And your trust holds me down
When I wake you’re just gonna leave
And I don’t want you to be lonely
‘Cause I know you’ve found your love with me
And I know that time’s not falling
And we’re too scared to move forward
I hate to see you leaving
When it’s falling best believe I’m here
君の信頼が僕を押さえ込む
目を覚ましたら 君は出ていくけれど
一人ぼっちになってほしくない
だって僕に愛を見つけてくれたんだよね?
時間は曲げられない
恐れるあまり前へ進めない僕たち
君を見送るなんて耐えられない
落ち込んでしまったときには
思い出してね
僕はここにいるよ

Gold dust
Gold dust
Gold dust
Tear drops
Tear drops
Tear drops
金の埃
涙の粒
Categories:

0 comments:

コメントを投稿