20131229

【和訳】The Kooks - Naive

(アルバム"Inside In/Inside Out"より)



I'm not saying it's your fault
Although you could have done more
Oh you're so naive yet so
How could this been done
By such a smiling sweetheart
Oh and your sweet and pretty face
In such an ugly world
Something so beautiful
Oh that every time I look inside
君のせいだって言うわけじゃない
僕が知らない事が他にもたくさんあるのかもしれないけど
君ってまだまだ世間知らずなんだよね
そんな風に可愛く微笑む君が
まさかこんな事をするなんて
こんなに醜悪な世界で
君みたいな素敵な顔に出会えるなんて
内側を覗いて見る度に

I know, she knows that I'm not fond of asking
True or false, it may be... Well, she's still out to get me
And I know, she knows that i'm not fond of asking
True or false, it may be... She's still out to get me!
知ってるよ
僕が言葉にして尋ねるのを好まないって
彼女はちゃんと分かってる
嘘か真か その答えは...
とにかく 彼女はまだ僕を求めてるし
知ってるよ
僕が言葉にして尋ねるのを好まないって
彼女はちゃんと分かってる
嘘か真か その答えは...
とにかく 彼女はまだ僕を求めてる

I may say it was your fault
Because I know you could have done more
Oh you're so naive yet so
How could this be done
By such a smiling sweetheart
Ohh and your sweet and pretty face
In such an ugly world
Something so beautiful
That every time I look inside
君のせいだって言いたいのかもね
僕の知らないことが他にもたくさんあるって分かってるから
君ってまだまだ世間知らずなんだよね
そんな風に可愛く微笑む
まさかこんな事をするなんて
こんなに醜悪な世界で
君みたいな素敵な顔に出会えるなんて
こんなに美しいものが存在するなんて
内側を覗いて見る度に

I know, she knows that I'm not fond of asking
True or false, it may be... Well, she's still out to get me
And I know, she knows that i'm not fond of asking
True or false, it may be... She's still out to get me!
確信するんだ
僕が言葉にして尋ねるのを好まないって
彼女はちゃんと分かってる
嘘か真か その答えは...
とにかく 彼女はまだ僕を求めてる
知ってるよ
僕が言葉にして尋ねるのを好まないって
彼女はちゃんと分かってる
嘘か真か その答えは...
とにかく 彼女はまだ僕を求めてる

So how could this be done
By such a smiling sweetheart
You're so naive yet so
You're such an ugly thing
For someone so beautiful
That every time you're on his side
可愛く微笑む少女が
まさかこんな事をするなんて
君って本当に繊細だよね
こんなに美しい姿をしているのに
君って何て醜い存在なんだろう
君が彼の肩を持つたびに

I know, she knows that I'm not fond of asking
True or false, it may be... Well, she's still out to get me
And I know, she knows that i'm not fond of asking
True or false, it may be... She's still out to get me!
確信するんだ
僕が言葉にして尋ねるのを好まないって
彼女はちゃんと分かってる
嘘か真か その答えは...
とにかく 彼女はまだ僕を求めてる
知ってる
僕が言葉にして尋ねるのを好まないって
彼女はちゃんと分かってる
嘘か真か その答えは...
とにかく 彼女はまだ僕を求めてる

Just don't let me down
Just don't let me down
Hold on to your kite
失望させないで
失望させないで
凧紐から手を放さないで
Categories:

0 comments:

コメントを投稿