20140104

【和訳】Jake Bugg - Me and You

(アルバム"Shangri-La"より)



All the time people follow us where we go
We both should believe the path that we chose
And I'll hold you with such delicacy
No they won't catch you and me
どこへ行っても いつも誰かに追いかけられる
僕たち二人とも 自ら選んだこの道を 信じるしかない
とても繊細な手つきで 君を抱きしめるよ
連中に僕らを捕まえることはできない

It's all over all of the time
And if you want to I won't mind
Please don't leave it
I don't know what to do
No they won't catch me and you
いつでもどこでも 同じこと
君がそうしたいっていうなら
僕は構わないけど
お願い 僕を捨てないで
どうすればいいんだろう
連中に僕らを捕まえることはできないよ

There are too many flashes and guards around me
There is too little time and places to see
And we can wait so patiently
Cause they won't catch you and me
たくさんのフラッシュや警備員に辺りを囲まれても
ゆっくり見て回る時間も場所も少なすぎる
それでも大人しく待っていられるよ
だって誰にも僕らを捕まえることはできないんだから

It's all over all of the time
And if you want to I won't mind
Please don't leave it
I don't know what to do
No they won't catch me and you
いつでもどこでも 同じこと
君がそうしたいっていうなら
僕は構わないけど
お願い 僕を捨てないで
どうすればいいんだろう
連中に僕らを捕まえることはできないよ

All of these people want us to fail
I won't let that happen no
Just you believe me
I'll hide you discreetly
Discreetly from this cold world
どうせ僕らが失敗する場面を待ってるんだろ?
でもそんなことにはさせないよ
君が僕を信じてくれるなら
僕は君を大切に匿うよ
この冷淡な世の中から 大切に隠しておくよ

It's all over all of the time
If you want to , I won't mind
Please don't leave it
I don't know what to do
Cause they won't catch me and you
No they won't catch me and you
いつでもどこでも 同じこと
君がそうしたいっていうなら
僕は構わないけど
お願い 僕を捨てないで
どうすればいいんだろう
連中に僕らを捕まえることはできないよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿