20140113

【和訳】Rob Thomas - All That I Am

(アルバム"... Something To Be"より)

I am the one winged bird for flying
Sinking quickly to the ground
See your faith in me subsiding
See you prime for giving in
I give you all that I am
僕は片翼で飛び立とうとする鳥
すぐに地面に落ちてしまう
君の真心が僕の中に沈んでいく
君は付き合うには最高の相手
僕の全てを君に差し出すよ

I am the sound of love's arriving
Echoed softly on the sand
Lay your head upon my shoulder
Lay your hand within my hand
I give you all that I am
僕は愛の到来の物音
砂浜に優しく響いてる
僕の肩に頭を預けて
僕の手にその手を重ねて
僕の全てを君に差し出すよ

And I breathe where you breathe
Let me stand where you stand
With all that I am
君が息をつく場所で 息をつきたい
君が立つ場所に 僕も立たせてほしい
僕の全てを携えて

I am the white dove for a soldier
Ever marching as to war
I would give my life to save you
I stand guarding at your door
I give you all that I am
僕は白い鳩
隊列に混ざり戦争に出る兵士のため
空を舞う
君を守れるなら命も惜しくない
玄関先で警備に立つよ
僕の全てを君に差し出すよ

I am the one winged bird for flying
Sinking quickly to the ground
I am the blind man for a watchdog
I am prime for giving in
I'll show you all that I am
僕は片翼で飛び立とうとする鳥
すぐに地面に落ちてしまう
僕は番犬に出くわした盲人
付き合うには最高の相手
僕の全てを君に見せたい

And I breathe so you breathe
Let me stand so you'll stand
With all that I am
息をつきたい 君も息をついて
立ち上がりたい 君も立ち上がって
僕の全てを携えて
Categories:

0 comments:

コメントを投稿