20140116

【和訳】Wild Cub - Thunder Clatter

(アルバム"Youth"より)

タイトルのthunder clatterは雷のバリバリいう物音のこと。アルバムは今月21日に発売。



I see you hidden in the night I found you
I see you separate from the others
Bent crooked in the light around you
Bathing in the sight of the others
君が夜に隠れてる
君を見つけた
君は他者から離れた所で
光に囲まれながら身体を折り曲げ
他者からの視線を浴びている

I couldn't say what I was thinking
My heart shrinking
Two sad sparks blinking in the sun
Wait one minute 
I had to listen for it
It was hidden in the fall
Hidden in the fall
Waiting on love to call
Hidden in the fall
何を考えてたのかは言えなかった
縮んでいく僕の心
太陽の下で煌めく二つの悲しい閃光
1分だけ待って
僕は耳を澄まさなきゃならなかった
それは秋の中に隠れてた
秋の中に隠れて
愛の呼び声を待ってた
秋の中に隠れて

I met you in the dead of winter 
I stood stranded in the water
Dug deeper than a crooked splinter
I turned away from all the others
君に出会った冬の終盤
僕は水に浸かって 呆然としてた
曲がった棘より深く傷ついてた
僕は全ての他者から背を向けた

I couldn't say what I was thinking
My heart shrinking
Two sad sparks blinking in the sun
Wait one minute 
I had to listen for it
It was hidden in the fall
Hidden in the fall
Waiting on love to call
Hidden in the fall
何を考えてたのかは言えなかった
縮んでいく僕の心
太陽の下で煌めく二つの悲しい閃光
1分だけ待って
僕は耳を澄まさなきゃならなかった
それは秋の中に隠れてた
秋の中に隠れて
愛の呼び声を待ってた
秋の中に隠れて

Sad hopes I'd hidden under
Tangled inside of me 
You spoke like broken thunder 
Deep into the center of me
下に隠した悲しい希望が
僕の内側にくっついてた
君は本筋から離れた稲妻の口ぶりで
僕の芯深くに飛び込んできた

I couldn't say what I was thinking
My heart shrinking
Two sad sparks blinking in the sun
Wait one minute 
I had to listen for it
It was hidden in the fall
Hidden in the fall
Waiting on love to call
Hidden in the fall
何を考えてたのかは言えなかった
縮んでいく僕の心
太陽の下で煌めく二つの悲しい閃光
1分だけ待って
僕は耳を澄まさなきゃならなかった
それは秋の中に隠れてた
秋の中に隠れて
愛の呼び声を待ってた
秋の中に隠れて

I hear it call in the center of it all 
You're the love of my life, the love of my life
全ての核心で呼び声が聞こえる
君は僕の生涯の愛
君は生涯の恋人

Categories:

0 comments:

コメントを投稿