20140326

【和訳】Hunter Hayes - Love Makes Me

(アルバム"Hunter Hayes"より)



I tear the shrink wrap off
And put the needle down
Fill my bedroom up with a Cash song
And crank it up loud
Because it makes me feel good
Got the pedal pecked hard
And the Mustang drive
Horses screamin' at me
Momma prayin' that I'll make it home alive
But it makes me feel good
Like sneakin' out late
Tellin' white lies
Stealin' one more kiss tonight
収縮包装を引きちぎって
針を下ろす
(ジョニー・)キャッシュの曲で寝室を満たし
割れるほど音量を上げる
そういうのが気持ち良いから
ペダルを強く踏みしめて
マスタングでドライブ
僕に向かって吼える馬の群れ
僕の無事の帰宅を祈るママ
だけどこういうのが気持ち良いんだ
例えば夜中に家を抜け出したり
罪のない嘘をついたり
今夜 また誰かの唇を奪ったりね

I try my best to behave
And I can't help feelin' this way
It's not my fault so don't blame me
'Cause love makes me
And is it some kind of fiction?
Or the sweetest addiction?
So what if I'm crazy
'Cause love makes me do it
Love makes me do it
Yes it does
良い子になろうと 精一杯頑張ってるけど
こんな気持ちを 抑えられない
僕のせいじゃないよ
僕を責めないで
だって愛が僕を突き動かす
これっておとぎ話か何か?
それとも最高に幸せな中毒?
イカれた男になってもいい
だって僕にそうさせるのは 愛の仕業
愛の仕業なんだよ
こんなことをしちゃうのは 愛の仕業

Well it don't take much
I'm a sucker for the little things
Like the touch on my hand
And the sweet way she leans into me
Yeah, it makes me feel good
Yeah, it's a buzz how much I'm into this
No I can't get enough
Gotta have more than just one kiss
'Cause it feels so good
Yeah, watchin' her sleep
Stayin' up all night
Ridin' this heavenly high
大したものは要らないよ
些細なことに飢えてるんだ
例えば この手に感じる温もり
彼女が僕に身体を寄せる あの可愛さ
そんなもので気持ち良くなれる
こんなに夢中になるなんて
自分でも嫌になるくらいだけど
ちっとも満たされないんだ
キスひとつより もっと素敵なものがほしい
だってすごく幸せなんだ
彼女の寝顔を眺めたり
一晩中起きてたり
絶妙な高揚感に浸ってるだけで

I try my best to behave
And I can't help feelin' this way
It's not my fault so don't blame me
'Cause love makes me
And is it some kind of fiction?
Or the sweetest addiction?
So what if I'm crazy
'Cause love makes me do it
Love makes me do it
Yes it does
良い子になろうと 精一杯頑張ってるけど
こんな気持ちを 抑えられない
僕のせいじゃないよ
僕を責めないで
だって愛が僕を突き動かす
これっておとぎ話か何か?
それとも最高に幸せな中毒?
イカれた男になってもいい
だって僕にそうさせるのは 愛の仕業
愛の仕業なんだよ
こんなことをしちゃうのは 愛の仕業

I love so hard you think I'm stupid
But it's a fight that I don't mind losin'
愛しすぎてる僕を
バカだと思うかもね
だけどこれは負けてもいいと思える勝負なんだよ

I try my best to behave
And I can't help feelin' this way
It's not my fault so don't blame me
'Cause love makes me
And is it some kind of fiction?
Or the sweetest addiction?
So what if I'm crazy
'Cause love makes me do it
Love makes me do it
Yes it does
良い子になろうと 精一杯頑張ってるけど
こんな気持ちを 抑えられない
僕のせいじゃないよ
僕を責めないで
だって愛が僕を突き動かす
これっておとぎ話か何か?
それとも最高に幸せな中毒?
イカれた男になってもいい
だって僕にそうさせるのは 愛の仕業
愛の仕業なんだよ
こんなことをしちゃうのは 愛の仕業
Categories:

0 comments:

コメントを投稿