20140326

【和訳】Hunter Hayes - Wanted

(アルバム"Hunter Hayes"より)



You know I'd fall apart without you
I don't know how you do what you do
'Cause everything that don't make sense about me
Makes sense when I'm with you
君がいないと 僕はダメになってしまう
どうやってこんな僕にしてしまったの?
僕の持つ 意味不明な部分を全部
君と一緒にいれば 理解できる

Like everything that's green, girl, I need you
But it's more than one and one makes two
Put aside the math and the logic of it
You gotta know you're wanted too
緑なもの全部と同じように
君を必要としてる
だけどこれは "一足す一は二"よりも難しい話で
算数や公式は脇に置いて
つまり分かってほしいのは
君の存在も求められてるってこと

'Cause I wanna wrap you up
Wanna kiss your lips
I wanna make you feel wanted
And I wanna call you mine
Wanna hold your hand forever
And never let you forget it
Yeah, I, I wanna make you feel wanted
だって君をこの腕に包み込みたい
君の唇にキスしたい
求められてるって 分かってほしい
君を僕のものだと呼びたい
君の手を永遠に握っていたい
いつも いつも思い出させたい
求められてるんだって 分かってほしい

Anyone can tell you you're pretty, yeah
And you get that all the time, I know you do
But your beauty's deeper than the make-up
And I wanna show you what I see tonight...
「可愛いね」くらいなら 誰にだって言える
それにいつも そう言われてるよね?
だけどお化粧より深い所にある美しさは
他の誰かに気付いてもらえた?
今夜 僕に見えるものを 君に見せてあげたい

When I wrap you up
When I kiss your lips
I wanna make you feel wanted
And I wanna call you mine
Wanna hold your hand forever
And never let you forget it
'Cause, baby, I, I wanna make you feel wanted
君をこの腕に包み込んで
君の唇にキスして
求められてるって 分かってほしい
君を僕のものだと呼びたい
君の手を永遠に握っていたい
いつも いつも思い出させたい
求められてるんだって 分かってほしい

As good as you make me feel
I wanna make you feel better
Better than your fairy tales
Better than your best dreams
You're more than everything I need
You're all I ever wanted
All I ever wanted
君が僕を幸せにしてくれるのと同じだけ
君を幸せな気持ちにしてあげたい
おとぎ話よりも
最高の夢よりも 幸せにしてあげたい
必要な全てよりも大事な
君は僕の望む全て
僕の望む全て

And I just wanna wrap you up
Wanna kiss your lips
I wanna make you feel wanted
And I wanna call you mine
Wanna hold your hand forever
And never let you forget it
Yeah, I wanna make you feel wanted
Baby, I wanna make you feel wanted
だって君をこの腕に包み込みたい
君の唇にキスしたい
求められてるって 分かってほしい
君を僕のものだと呼びたい
君の手を永遠に握っていたい
いつも いつも思い出させたい
求められてるんだって 分かってほしい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿