20140317

【和訳】Plain White T's - Boomerang

(アルバム"The Wonders of The Younger"より)



The fire was out
But then the phone rang
And all of the heat came back again
As much as I try
Your hard to resist
And all it takes is just one kiss
And I'm finally in your hands
I'm under your spell
You sent me spinning
火が消えた
けれどその時 電話が鳴った
そしてまた 熱が戻ってきた
どれほど頑張ったって
君を拒めない
キスひとつ それだけでいい
ついに君の手の内に落ちた僕
君に魔法をかけられて
くるくる回る僕

You pull me in close
You throw me away
I keep coming back like a boomerang
You tell me to go
You beg me to stay
I keep coming back like a boomerang
Around around around back again
Around around around back again
君は僕を傍へ引き寄せて
そして遠くへ放り投げる
その度に ブーメランみたいに
君の元へ戻ってしまう僕
出て行けと言う君
ここにいてくれと願う君
その度に ブーメランみたいに
君の元へ戻ってしまう僕
またこうして 何度も 何度も
くるくる回って 何度も 何度も

You treated me like I'm your little toy
You tell me I'm not like other boys
And next thing I know you toss me aside
And you don't even bother with goodbye
But when you say hello
I can't ignore you
You sent me spinning
僕をおもちゃみたいに扱ったくせに
他の男とは違う なんて言うんだね
次の展開は予想がつく
僕をないがしろにするんでしょ
さよならだって 簡単に言えちゃうんでしょ
だけど君にまた声をかけられたら
僕はどうしても無視できない
君に翻弄されてる

You pull me in close
You throw me away
I keep coming back like a boomerang
You tell me to go
You beg me to stay
I keep coming back like a boomerang
Around around around back again
Around around around back again
君は僕を傍へ引き寄せて
そして遠くへ放り投げる
その度に ブーメランみたいに
君の元へ戻ってしまう僕
出て行けと言う君
ここにいてくれと願う君
その度に ブーメランみたいに
君の元へ戻ってしまう僕
またこうして 何度も 何度も
くるくる回って 何度も 何度も

Boom boom boom now my heart is racing
Boom boom boom after you I'm chasing
Boom boom boom you got to catch me when I fall
You sent me spinning
ブン・ブン・ブン
心がすごい速さでときめいてる
ブン・ブン・ブン
君を追いかけてるんだよ
ブン・ブン・ブン
落っこちたらちゃんと受け止めてね
君に翻弄されてる

You pull me in close
You throw me away
I keep coming back like a boomerang
You tell me to go
You beg me to stay
I keep coming back like a boomerang
Around around around back again
Around around around back again
君は僕を傍へ引き寄せて
そして遠くへ放り投げる
その度に ブーメランみたいに
君の元へ戻ってしまう僕
出て行けと言う君
ここにいてくれと願う君
その度に ブーメランみたいに
君の元へ戻ってしまう僕
またこうして 何度も 何度も
くるくる回って 何度も 何度も
Categories:

0 comments:

コメントを投稿