20140510

【和訳】Franz Ferdinand - Cheating On You

(アルバム"Franz Ferdinand"より)

Goodbye girl
Because I’m lonely
Goodbye girl
It isn’t over
Goodbye girl
Because it’s only love
Goodbye girl
You know you own me
Goodbye girl
Yes I’m a loser
Goodbye girl
You know it’s only love
さよなら カノジョ
だって僕は孤独だ
さよなら カノジョ
まだ終わったわけじゃない
さよなら カノジョ
だってそれは単なる愛の行為
さよなら カノジョ
僕は君のもの
さよなら カノジョ
そうさ 僕は敗者
さよなら カノジョ
これは単なる愛の行為

I’m cheating on you
I’m cheating on you
I’m cheating on you
You’re cheating on me
僕は君を裏切ってる
僕は君を裏切ってる
僕は君を裏切ってる
君は僕を裏切ってる

Goodbye girl
You are the only one
Goodbye girl
Although you own me
Goodbye girl
You only owe me love
Goodbye girl
Well, if you’re lonely
Goodbye girl
Why don’t you join me?
Goodbye girl
You know it’s only love
さよなら カノジョ
僕の唯一の恋人
さよなら カノジョ
僕は君のものだけど
さよなら カノジョ
君の僕への借りは愛だけ
さよなら カノジョ
君も孤独なら
さよなら カノジョ
僕と組まない?
さよなら カノジョ
これは単なる愛の行為

I’m cheating on you
I’m cheating on you
I’m cheating on you
You’re cheating on me
僕は君を裏切ってる
僕は君を裏切ってる
僕は君を裏切ってる
君は僕を裏切ってる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿