20140510

【和訳】Franz Ferdinand - This Fire

(アルバム"Franz Ferdinand"より)



Eyes
Boring a way through me
Paralyse
Controlling completely
Now
There is a fire in me
Fire that burns
Fire that burns
眼差しが
僕の身体に穴を開けていく
僕を麻痺させ
完全に支配する
そして
僕の中に炎が宿る
焼けつくような炎があがる

This fire is out of control
I’m going to burn this city
Burn this city
If this fire is out of control
Then I
I’m out of control
and I burn
この炎は手に負えない
この街を燃やし尽くしてしまう
この炎が手に負えないということは
つまり
僕も手に負えないということ
燃えているということ

Eyes
Burning a way to me
Overwhelm
Destroying so sweetly
Now
There is a fire in me
Fire that burns
Fire that burns
眼差しが
僕に向かい 炎の軌跡を描く
僕を魅了し
とても優しく 破壊していく
そして
僕の中に炎が宿る
焼けつくような炎があがる

This fire is out of control
I’m going to burn this city
Burn this city
If this fire is out of control
Then I
I’m out of control
and I burn
この炎は手に負えない
この街を燃やし尽くしてしまう
この炎が手に負えないということは
つまり
僕も手に負えないということ
燃えているということ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿