20140823

【和訳】Echosmith - Surround You

(アルバム"Talking Dreams"より)



I search valleys and mountaintops
Rolling hills and ticking clocks
Were all I heard all that sound
Never thought love could be found
谷底を巡り 山頂を巡り 丘を転がり
時を刻む 時計の音だけが 耳に届いた
愛が見つかるとは 思いもせず

I kept passing by every sign
Hoping one day I'd make you mine
We'd be laughing side by side
Darling I'm thrilled to have you
By my side
信号を素通りし続けた
いつの日かあなたを
わたしのものにするんだと
寄り添い笑い合うんだと 願ってた
ダーリン
ぞくぞくしちゃう
あなたが隣にいるなんて

Where ever you are
When ever you need me
Just crawl in my arms
Oh and I'll hold you beside me
どこにいたって いつだって
わたしが必要な時には
何も考えず この腕の中に入ってきて
そしたら 側で抱き締めてあげるから

I want my love to surround you
I want my love to surround you
And I'll just sing it out
I want my love to surround you
わたしの愛で あなたを包みたい
わたしの愛で あなたを包みたい
声に出して歌うわ
わたしの愛で あなたを包みたい

I search valleys and mountaintops
Rolling hills and ticking clocks
Were all I heard all that sound
Never thought love could be found
谷底を巡り 山頂を巡り 丘を転がり
時を刻む 時計の音だけが 耳に届いた
愛が見つかるとは 思いもせず
Categories:

0 comments:

コメントを投稿